Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
virágos-fás-pézsma |
Összetétel: |
bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek |
Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de parfum |
Illatcsalád: |
virágos-fás-pézsma |
Összetétel: |
bergamott, n.virág, fehér virágok, pézsma, bőr, fás jegyek |
Premiére (eau de parfum) termék leírása
Az olasz gyökerű Gucci divatház neve egybeforr a kiváló minőséggel, a letisztult stílussal, napjainkban, bizonyos körökben státuszszimbólumot is jelent a minőségi luxusmárka viselése. Makulátlan kivitelezés, szép vonalak, olykor provokatív darabok jellemzik a firenzei székhelyű márkanevet, melyhez csodálatos illatkompozíciók is csatlakoznak.
A Gucci Premiére eau de parfum női illat is egy nagyon jól sikerült terméke a neves divatháznak. A divatcég nevével fémjelzett kompozíció a minden formában megjelenő nőiesség elött tiszteleg. A virágos-fás illat kivételesen nőies, friss és mégis mély, klasszikusnak mondható kompozíció. A mindennapi viseletként is kiváló választást jelentő illat fényűző és ünnepélyes. Mámoros, vonzó felhőbe helyezi viselőjét, aki a csodálatos kreáció által tökéletes módon tudja megélni nőiességét, mindenkor, élethelyzettől függetlenül.
Az illat összetétele
A Gucci Premiére eau de parfum fejjegyében a frissesség adja meg az alapérzetet, mely a bergamott és a zamatos feketeszeder frissítő elegyéből tör fel. Ezt követően a szívjegyekben egy csodálatos elixír jelenik meg. A kompozíció a pézsma által érzéki és lágy, míg a tiszta, virágos jegyeknek, a fehér virágok és a narancsfa szirmainak köszönhetően üde és friss. Megnyugtató alapjegyek következnek. A friss bőr által füstösséget, a pacsulinak és fás jegyeknek köszönhetően balzsamos kényeztetést kapunk, melyek ellenállhatatlan módon zárják le a különleges illatot.
Az illat története
Gucci Premiére eau de parfum
A nőies illat megalkotását a 2010 -es cannes-i filmfesztiválon bemutatott Gucci Premiere couture kollekció csodálatos alkotásai ihlették. Ezt a fényűző, emelkedett hangulatot szerették volna palackba zárni az alkotók az illat által, mely pezsgőszínű, szépen formatervezett, fényűző csomagolást kapott. A divatház a gyönyörű és tehetséges Blake Lively-t választotta a parfüm népszerűsítő kampányához, mely tökéletes választásnak bizonyult. A szőke színésznő mai, modern személyiségében ott lapul a régi idők hollywoodi csillogása, mely csodálatos módon mutatkozott be a kampányban. Alas és Marcus Piggott fotósok Blake Lively-t hollywoodi-i dívaként örökítették meg a város fénykorát idéző kép és videóanyagokon.
Gucci márkáról
Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.
Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.
Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.
A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.
Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.