Hugo Boss Baldessarini eau de cologne - uraknak

(17 értékelés)
9

Kedvencek közé

Hugo Boss Baldessarini

eau de cologne uraknak

EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 2-6 óra.

9

Kedvencek közé


(17 értékelés)

50 ml
eau de cologne
21 570 Ft 431 Ft / ml

75 ml
eau de cologne
23 270 Ft 310 Ft / ml

50 ml (utántöltő)
eau de cologne
12 970 Ft 259 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Baldessarini

Megjelenés éve: 2002 Típus: eau de cologne
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: menta, narancs, kamilla, szegfűszeg, dohány, boróka, ámbra
Megjelenés éve: 2002
Típus: eau de cologne
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: menta, narancs, kamilla, szegfűszeg, dohány, boróka, ámbra

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram