Loewe Loewe L Cool eau de toilette - hölgyeknek

(0 értékelés)
1

Kedvencek közé

Loewe Loewe L Cool

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

1

Kedvencek közé


(0 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Loewe - Loewe L Cool

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: citrus-virágos Összetétel: bergamott, mandarin, rózsabors, gardénia, jázmin, rózsa, vetiver, pacsuli, ámbra
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: citrus-virágos
Összetétel: bergamott, mandarin, rózsabors, gardénia, jázmin, rózsa, vetiver, pacsuli, ámbra

Loewe márkáról

A Spanyolországban alapított cég története az 1800-as évek közepére nyúlik vissza, amikor több madridi bőrműves elhatározta, hogy bőráru üzletet nyit Madrid kereskedelmi negyedében. Az elnevezés a német Enrique Roessberg Loewe nevéhez köthető, aki a városba érkezve, a helyi mesterekkel együttműködve megalapította cégét, melyet 1892-re szilárd alapokra helyezett.

1905-ben a királyi család hivatali beszállítójaként is elismert cég már egy impozáns, Barcelona központjában lévő üzlettel is büszkélkedhetett. Az üzletek száma Spanyolországon belül egyre nőtt. Gazdasági megszilárdulást és nemzetközi terjeszkedést hozott az 1945-ös esztendő, amikor a cég jellegzetes terméke, az ikonikus, dobozos borjúzsák kifejlesztésre került.

Az 1970-es években olyan nagynevű tervezők dolgoztak a Loewe ivatháznak, mint Karl Lagerfeld vagy Laura Biagiotti és ezidőtájt vezették be a divatcég máig használatos, esztétikus logóját is.

Az első illat 1972-ben jelent meg, a L de Loewe egy könnyed, szépen megkomponált, virágos illat, mely átütő sikert aratott. A kompozíciók sikerét jól mutatja, hogy az 1985-ben a polcokra kerülő Aire Loewe napjainkig az egyik legkeresettebb illat Spanyolországban.

A leginkább az európai és az ázsiai piacot megcélzó divatcég azóta több mint száz sikeres illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ legnevesebb parfümőrei készítettek el a spanyol divatcég számára.

Érdekesség, hogy a divatház 2022-es kampányához a népszerű színészt Sir Anthony Hopkins-t is sikerült megnyerni, aki fánkos pólóban népszerűsíti a Loewe márkát.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram