Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemA Prada divatcég története 1913-ban indult, az olasz Prada testvéreknek egy kis, milánói bőráru üzletében. Táskáival, bőröndjeivel a Prada hamar kedvelt márkanévvé vált Milánó elit köreiben. A cég alapítója, Mario Prada imádott a hölgyek számára alkotni, de olyannyira nem hitt az üzleti érzékükben, hogy minden nőt kitiltott a műhelyéből. A sors iróniája, hogy a Prada virágkora az alapító dédunokájához, egy hölgyhöz, Miuccia Pradahoz kötődik, aki közel 20 évig irányította a divatházat.
Az üzletasszonynak és férjének, Patrizio Bertellinek köszönheti a Prada divatcég szédületes felemelkedését. A Prada új anyagokkal és merész design váltással forradalmasította a táskák és bőröndök divatját. A magas áraknak és a reklámok hiányának köszönhetően nehezen indult be az üzlet, de a befektetett munka és a szemléletváltás meghozta gyümölcsét, és a 80-as években már sorra nyíltak világszerte a nívós Prada üzletek.
Az első női ruhakollekciót 1989-ben adta ki a divatház. A kreációkat modern stílusjegyekkel ötvözött tradicionális színek és formák, valamint végtelen elegancia jellemezték, mely stílusjegyek napjainkig a divatház sajátjai. A világ egyik legmeghatározóbb luxusdivat márkája a 90-es évek második felére gazdagította portfolióját férfi ruházati termékekkel és kiegészítőkkel, valamint parfümökkel is. A Prada illatkreációi jellemzően markáns és elegáns illatok, melyek egyedi, tradicionális designjukkal és jellegzetes szórófejükkel, napjainkig világszerte keresettek a vásárlók körében.