Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
aromás-fougere |
Összetétel: |
levendula, üröm, zsálya, fahéj, ibolya, jázmin, rózsa, tonka |
Megjelenés éve: |
2012 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
aromás-fougere |
Összetétel: |
levendula, üröm, zsálya, fahéj, ibolya, jázmin, rózsa, tonka |
Pour Homme (2012) termék leírása
A méltán híres, olasz Dolce & Gabbana divatház a világdivat egyik legjelesebb képviselője. Sajátos formavilág, letisztult stílus és a hamisítatlanul laza, az olasz tervezőkre jellemző elegancia emelte a legnagyobbak közé az 1985-ben alapított divatcéget. Domenico Dolce és Stefano Gabbana ízléses egyedisége és merész ötletei, minden kollekciójukban és kiegészítőikben jelen vannak. Illat kompozícióikkal sincs ez másképp. Egyik kiemelkedő férfiillatuk a Dolce & Gabbana Pour Homme 2012-es változata, mely egy aromás - fougère alkotás. Az illat csodás letisztult megjelenésben a férfias energiák és a finomság időtlen, ellenállhatatlan esszenciáját kínálja.
Az illat összetétele
Az illat indítása frissességet és némi virágosságot hoz. A citrusok, mint például a keserűnarancs, a mandarin valamint a bergamott üde fuvallatként ölelik át a narancsvirág finom jegyeit. A szívjegyben a tiszta aromájú levendula találkozik az illatos zsálya és a fűszeres bors különleges akkordjaival. A kompozíció hosszan kibontakozó jegyekkel operál. A férfias dohány és a cédrusfa, valamint a tonkabab melengető aromái szépen zárják le a klasszikus illatot.
Az illat története
2012-ben a tervezőpáros a korábbi illat újragondolásával, az eredeti jegyek finomra hangolásával, maibbá, de ugyanolyan vonzóvá tette a Dolce & Gabbana Pour Homme-ot, mint az eredeti változat volt. A nagyívű reklámkampányhoz Mario Testino-t nyerte mag az olasz divatház. Az felvételek és a promóciós anyag Sziciliában készült. Az újragondolt ikonikus illat arcai a gyönyörű francia modell és színésznő Laetitia Casta és Noah Mills modell lettek.
Dolce & Gabbana márkáról
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.