Dolce & Gabbana - The One eau de toilette parfüm uraknak
Dolce & Gabbana - The One eau de toilette parfüm uraknak
Dolce & Gabbana - The One eau de toilette parfüm uraknak
Dolce & Gabbana - The One eau de toilette parfüm uraknak
Dolce & Gabbana - The One eau de toilette parfüm uraknak
12

Kedvencek közé

30 ml
eau de toilette
+ Ajándék
13 370 Ft

50 ml
eau de toilette
+ Ajándék
15 070 Ft

100 ml
eau de toilette
+ Ajándék
20 370 Ft

150 ml
eau de toilette
+ Ajándék
28 170 Ft

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

+ Ajándék
18 270 Ft

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - The One

Megjelenés éve: 2008 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: koriander, bazsalikom, gyömbér, n.virág, dohány, ámbra

The One leírása

A Dolce & Gabbana The One for Men tökéletes tükre a vonzó, karizmatikus és elegáns férfinak aki törődik magával.Keleties fűszer és dohány harmonizáló keveréke, ami könnyed de mégis magával ragadó.

Dolce & Gabbana 1985 - ben lett megalapítva az olasz divat városában - Milánóban. Az élén két férfi állt - Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Az elején Dolce & Gabbana a hagyományos konfekcióval játszadozott, de egy idő után nagyobb falatra vágyott és a tipikus olasz divatra szavazott, mely a későbbiekben a parfümöknél is visszatükröződik. A márka főleg a 20.század 90. éveiben tündökölt. Manapság Scarlett Johansson, Madonna vagy David Beckham tartozik a megrendelőik közé, de feltűnnek a dolgaik például a Szex és New York amerikai tv sorozatban is. A Dolce & Gabbana parfümök az egész világon közkedveltek, főleg az energikus összetevőiknek köszönhetően. Lehetséges, hogy éppen ezért vannak a Dolce & Gabbana márkának - aki az utóbbi években több kellemetlen reklám és pénz botrányba is belekeveredett - egzotikus helyeken üzletei, mint például Libanonban vagy Panamában. Próbálja ki Ön is a Dolce & Gabbana L´Eau The One illatot egy üvegben, melyet sosem felejt el …

Férfi Dolce & Gabbana parfüm

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.

Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Vélemény írása

Vélemény írása a
Dolce & Gabbana - The One
termékről

Karakterek száma:

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

Ajándék illatminta


  MINDEN vásárláshoz,
  AJÁNDÉK illatmintát adunk!

  (válasszon a következő  oldalon)

 

loader
A termék a kosarába került
Facebook Instagram