Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2009 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | alma, fehér virágok, narancsvirág, vanilia, olajfa, szantál |
Megjelenés éve: | 2009 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | alma, fehér virágok, narancsvirág, vanilia, olajfa, szantál |
2009. júliusában, a Hugo Boss egy új illatot jelentetett meg a Boss Orange-ot, amelyet a híres színésznő Sienna Miller mutatott be. Az új illat egy nagyon érdekes és modern narancssárga üvegben jelent meg. A Boss Orange reklámarca, Sienna Miller, a városi, természetes, de egyben modern nőt testesíti meg. A kompozíció érdekes, szabad, karizmatikus és egyben spontán. A fejjegyek bemutatják a erős nők személyiségjegyeit, lelkesedését és energiáját. Megjelenik először az édes piros alma jegy, később pedig a szívjegyben a nőies szenvedélyek finom, puha és bájos virágos zamata érezhető. A fehér virágok, amelyek szelídek és gyengédek, keverednek az afrikai narancsvirággal, így kelt az illat optimista benyomást. Az alapjegyek a szantálfa, az olajfa és a krémes vanília, teszik nagyon karakteressé és szenvedélyessé az illatot.
Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.
A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)