Replay Stone Supernova eau de toilette - uraknak

(0 értékelés)
7

Kedvencek közé

Replay Stone Supernova

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

7

Kedvencek közé


(0 értékelés)

30 ml
eau de toilette
10 770 Ft 359 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Replay - Stone Supernova

Megjelenés éve: 2016 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere Összetétel: levendula, vizes és gyümölcsös jegyek, citrusfélék, rózsa, tölrgymoha, szantál, cédrus, tonka
Megjelenés éve: 2016
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-fougere
Összetétel: levendula, vizes és gyümölcsös jegyek, citrusfélék, rózsa, tölrgymoha, szantál, cédrus, tonka

Replay márkáról

A mintegy 50 országban jelenlévő olasz divatmárkát, a Replay-t, 1978-ban alapította Claudio Buziol. A leginkább farmereket gyártó divatcég a régi jól bevált vonalak újra gondolását, „újra játszását” tűzte ki céljául. A cég által használt egyedi, erős, duplagyűrűs farmervászon, mellyel egy Japán útján találkozott a cégalapító, hozzájárult a márka sikeréhez és az említett vászonanyag hamarosan a Replay védjegyévé vált. Az első üzletet 1981-ben Milánóban nyitották meg. A folyamatosan növekvő és sikeres cég 2007-ben licencszerződést kötött a Christian Bernard vállalattal, mely együttműködés nyomán órákkal és divatékszerekkel, az Arcte céggel karöltve pedig fehérneműkkel és strandruházattal bővítették a kínálatot.

A Replay divatmárka a későbbiekben új területre lépett, együttműködve a neves Procter & Gamble kozmetikai vállalattal, illatkreációkkal rukkolt elő. A Replay női és férfi ruházati termékei, illatai a szabadságot, az életigenlést és a fiatalos energiákat hozzák közel. A trendi megjelenés nagyszerű kiegészítői a mindennapos és alkalmi viseletként is tökéletes választást jelentő illatkompozíciók. Közel 40 a piacra került Replay illatok száma, mely illatok olyan neves parfümőrök, mint Maurizio Cerizza és Luca Maffei által lettek megalkotva.

A tehetséges és népszerű labdarugó Neymar Jr. valamint számos világhírű topmodell, köztük Emily Ratajowsky és  Irina Shayk is rendszeres szereplői a profi módon kivitelezett, nagyszabású Replay kampányoknak.

Mai garantált ajándékunk

LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!

loader
Facebook Instagram