Xerjoff

Sergio Momo, a neves üzletember és polihisztor életművész szinte az anyatejjel szívta magába az illatok szeretetét. Kalandvágyó családja rengeteget utazott, és útjaik során szenvedélyesen gyűjtötték, tanulmányozták a különböző tájakra jellemző illatokat, harmóniákat.

A Xerjoff márkanév megalkotásához Sergio Momo-nak egy egyszerű és nagyszerű víziója adott indítást 2003-ban. A művész elképzelése az volt, hogy illatkreációiban a legnemesebb alapanyagokat ötvözze egymással és a luxus fogalmának új értelmet adva, életformává emelje a prémium minőség fogalmát.

A Xerjoff illatok tisztelegnek a régi kézműves mesterek tudása és módszerei elött, melyekből inspirációt merítenek. A cég munkája nyomán az ősi értékeket kombinálva a modern művészi érzékenységgel sorra csodálatos, új alkotások születnek. A Xerjoff márka illatkompozíciói egyértelműen prémium minőségű termékek.

Minden Xerjoff illatkompozíció a legnagyobb odaadással, a legnevesebb parfümőrök közreműködésével készül, ahogy a képzőművészeti értéket képviselő üvegek és a csomagolás is.

A prémium minőség és a trendkövetés kombinációjának egyik tökéletes iskolapéldája az elegáns és könnyed, 2022-es megjelenésű P.33 Xerjoff illatkompozíció. A sikeres, unisex elixír nyitányában a friss zöldalma, a grapefruit és a vörösbors jegyei találkoznak. A szívjegyben a virágos írisz és a fűszeres fahéj akkordjai csendülnek fel. Az illat szép lezárásról a cédrus, az ámbra és a borostyán harmonikus párosa gondoskodik.

loader
Facebook Instagram