Antonio Puig Quorum after shave uraknak

(0 értékelés)
5

Kedvencek közé

Antonio Puig Quorum after shave

uraknak

5

Kedvencek közé


(0 értékelés)


Termék jellemzői - Antonio Puig - Quorum after shave

Megjelenés éve: 1982  
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: bergamot, citrom, grapefruit, ciklámen, szegfű, bőr, dohány
Megjelenés éve: 1982
 
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: bergamot, citrom, grapefruit, ciklámen, szegfű, bőr, dohány

Antonio Puig márkáról

Antonio Puig, avagy családi vállalkozás mesterfokon

Az Antonio Puig kozmetikai cég egy 100 százalékban családi tulajdonban lévő vállalkozás, mely 1914-es alapítása óta igen nagy utat járt be. A névadó Antonio Puig akkoriban még saját otthonában készítette el termékeit. A vállalkozáshoz, mely Barcelonához köthető, hamarosan csatlakozott négy fia is.

1940 fordulópontot hozott a cég életében, amikor piacra került a klasszikus sikeres férfiillat, az Agua Lavanda Puig. A sikeres kompozíció a levendula, a rozmaring és a bergamott jegyeivel indít. A szívjegyben a muskátli és a szerecsendió izgalmas kombinációban forr össze. A lezárásban a finom tölgymoha, a tiszta cédrus, a pézsma, valamint a melegséget adó tonkabab van jelen.

A hatvanas években az elhivatott családi vállalkozás új üzleti utak keresésére kezdett el koncentrálni. A cég jövőbeni terjeszkedésének kulcsát a termékek minőségének javításában, illetve a megjelenés esztétikai javításában látták.

Hamarosan megkezdődött egy szoros együttműködés Paco Rabanne céggel, majd parfümgyárat alapítottak a franciaországi Chartres-ben. Később Carolina Herrera is az ügyfelek között szerepelt, akinek kollekcióihoz illatkompozíciókat alkottak meg. A recept bevált, a partnerek száma kibővült és napjainkra közel 50 alkotás született meg a barcelonai vállalkozás szárnyai alatt. A márkaépítő cég a legnevesebb parfümőrök közreműködésével illatot alkotott meg a Nina Ricci-nek, de ügyfelei között szerepel a neves színész Antonio Banderas is. A híres énekeső Shakira is igénybe vette a márkaépítő vállalkozás szolgálatait, több az énekesnőhöz köthető termékcsaládot ők fejlesztették ki.

2009-ben gazdasági együttműködést kötöttek a neves divatcéggel a Valentinoval és mindeközben folytatták a márkaépítő, egyénre szabott illatok megalkotását. Ugyanebben az évben a vállalat Puig-ra változtatta a nevét.  

A hatalmasra duzzadt, több mint 4400 dolgozót foglalkoztató Puig vállalkozás 150 országban értékesíti termékeit, és ezek közül 26-ban közvetlen jelen is van. Az innovatív üzleti szemléletnek, az elhivatott munkának és a jó gazdasági döntéseknek köszönhetően a kis családi vállalkozás Spanyolország és Dél-Amerika piacvezető szépészeti vállalatává nőtte ki magát.

 

 

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram