Burberry - Body eau de parfum parfüm hölgyeknek
35 ml
eau de parfum - hölgyeknek
9 470 Ft

60 ml
eau de parfum - hölgyeknek
11 370 Ft

85 ml
eau de parfum - hölgyeknek
16 570 Ft

Szállítási határidő A csomagot előreláthatólag megkapja: 04.29. hétfő

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt! Késés esetén e-mailben tájékoztatjuk!


Parfüm jellemzői - Burberry - Body

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ciprus-gyümölcsös Összetétel: üröm, barack, frézia, írisz, rózsa, kasmírfa, szantál, ámbra

Body leírása

 

Burberry új illata a Burberry Body, 2011-ben, több mint 150 országban jelent meg világszerte. "Burberry Body a legizgalmasabb alkotás, amilyet valaha létrehoztunk és azt a legendás szellemiséget képviseli,- feltűnő és érzéki módon-, amelyet ez a márka képvisel." - mondta Christopher Bailey, a márka kreatív igazgatója.

Az új parfüm, a Burberry Body reklámarca a híres színésznő és modell Rosie Huntington. A 24 éves Rosie, az egyik Victoria Secret angyal, akit a reklámhoz Mario Testino fotózott. Sikerült kihangsúlyozni a fényekkel a női test íveit és diszkréten provokatív reklámkampány készült.

Body Burberry egy fényűző ciprus - gyümölcsös kompozíció, amely friss zöld abszint, őszibarack és frézia fejjegyekkel kezdődik. A szívjegyek a rózsa és az írisz, az alapjegyek pedig a szantálfa, kasmír fa, pézsma, ámbra és a vanília.

Női Burberry parfüm

A Burberry céget  1856-ban  alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. Mint oly sok más cég, ő sem a parfümökkel kezdett, hanem textilekkel, majd  ruhákkal és kiegészítőkkel.
Először nem is a divat, hanem a funkció játszotta a legfontosabb szerepet termékeiknél: még a brit hadsereg számára is gyártottak ruházatot. Ahogy egyre ismertebbek lettek, választékuk is bővült : sí-, motoros-, repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették őket egyre népszerűbbé.Az 1920-as évek vége felé jelent meg jellegzetes kocka-motívumuk, ami máig fémjelzi nevüket, akár a ruházat, akár a parfümök és kozmetikumok csomagolásában, hiszen egy magára valamit adó divatcég nem engedheti meg magának, hogy ne legyen a neve a szépségiparban. Első illatuk 1981-ben jelent meg, és férfiaknak készült.
A mai napig több mint 60 illatuk született, női és férfi egyaránt, sportostól a romantikusig, valamennyi magán viseli a cég filozófiáját:
Kiváló minőség, letisztult formák, harmónia.

Vélemény írása

Vélemény írása a
Burberry - Body
termékről

Karakterek száma:

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook