
Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 270 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2014 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | bőrös | Összetétel: | rum, fűszerek, bőr, guajakfa, benzoin, tonka, írisz |
Megjelenés éve: | 2014 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | bőrös |
Összetétel: | rum, fűszerek, bőr, guajakfa, benzoin, tonka, írisz |
A nagymúltú Bvlgari divatház szerepe a világdivatban meghatározó és egyedülálló. Az 1884-ben Rómában alapított divatcég különlegessége abban rejlik, hogy az eredetileg ékszerkészítéssel foglalkozó cég makulátlan minőségben, a legmagasabb művészi szinten készíti termékeit. Kínálatában a ruhakollekciók, a kiegészítők mellett számtalan illatkreáció is szerepel, melyek már megjelenésükben is felérnek egy képzőművészeti alkotással.
A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum igazi különlegességnek számít a férfiillatok között, új perspektívát adva a férfiasság fogalmának. A csodás kompozíció az érett, önmagukat, személyiségüket jól ismerő, magabiztos és vonzó férfiak illata. A vulkánból kitörő láva elsöprő ereje, a természethez való közelség, a tiszta férfiasság, ezeket nyújtja a merész és karizmatikus illat a férfiaknak. A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum érzéki, forró és titokzatos, mint maga a tűz.
Az illat összetétele
Az illat kezdésében már megjelenik a vonzó, letisztult férfiasság a dohány, a rum és a fűszerek hatásos keveredésével. A szívjegyben a vonzó, érzéki bőrös jegyek mellett más virágos akkordok is helyet kapnak, a tubarózsa és az írisz visszafogott, finom akkordjai szépen egészítik ki az elegyet. Az egyébként is harmonikus kompozíciót az alapjegyek szépen zárják le. A benzoin, a tonkabab és a guaiacfa szép felütései adnak keretet az illatnak.
Az illat története
A Bvlgari divatház fennállásának 130 éves évfordulójára adta ki a szépen megkomponált illatot. A Bvlgari Man in Black Eau de Parfum Alberto Morillas parfümőr munkája. Vulcanus-nak a tűz istenének születése ihlette az illatot, melyben a férfi, a férfiasság új, modern megvilágításba kerül. A mindent elsöprő tűz, az érett, magabiztos férfiasság van a reklámkampány középpontjában is. A termék arca a francia író és modell Patrick Petitjean lett, aki érett, férfias kisugárzásával, vonzó megjelenésével kiválóan képviseli a sikeres illatot.
A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz és Georgisz az 1800-as évek elején már a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd Párizsban, Genfben és Monte Carloban vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé jelentek meg parfümjeik is, melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik, akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel, mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak, ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)