Emanuel Ungaro Apparition Homme Intense eau de toilette - uraknak

(4 értékelés)
5

Kedvencek közé

Emanuel Ungaro Apparition Homme Intense

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

5

Kedvencek közé


(4 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Emanuel Ungaro - Apparition Homme Intense

Megjelenés éve: 2007 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere Összetétel: mandarin, rebarbara, ánizs, koriander, vanilia, ámbra
Megjelenés éve: 2007
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere
Összetétel: mandarin, rebarbara, ánizs, koriander, vanilia, ámbra

Emanuel Ungaro márkáról

Meghatározó szereplője a divatvilágnak a francia születésű, Emanuel Ungaro által 1965-ben, Párizsban megalapított Ungaro divatház. Minden Ungaro kreáció a nőiességet ünnepli, a divatház kollekcióiban a karakteres vonalvezetés, az élénk színek használata emeli ki a vonzó nőiességet, semmihez sem hasonlítható, kivételesen elegáns ízlésvilággal.

Bár a neves tervező Balenciaga szárnyai alatt formálódó designer 1973-tól több, nagy sikerű, szép vonalvezetésű férfikollekciót is jegyez, az Ungaro márkanév mégis inkább a női vonalra van felépítve.

A mester 2005-ben visszavonult. A kifutók állandó szereplőjeként megjelenő, a változatlan sikerrel működő Ungaro vállalat jelenleg Asim Abdullah vállalkozó tulajdona, a kreatív igazgatói székbe pedig Giles Deacon került.

Az Ungaro első illata a 1983-as kiadású és a neves parfümőr Jacques Polge által lett megálmodva. Ez volt a legendás Diva. A fűszeres, fás illatkompozíció a természetes szépségre, a titokzatos vonzerőre hívja fel a figyelmet. Az üveg formája a női test vonzó, gömbölyű formáját jelképezi, mely az Ungaro -háznak egy gyakran használt szimbóluma. Az üveg metszett, redős mintázata a hatásosan kivitelezett kampányfotókon is visszaköszön, mely szintén az Ungaro egyik védjegye.

Az illatkompozíciók palettája igen széles, gyümölcsös, virágos, citrusos, valamint fűszeres illatok kényeztetik az érzékeket. Az Ungaro -ház égisze alatt közel 70, szépen megkomponált illatot találunk, melyeket a világ legnevesebb parfümőrei készítettek el a luxuscég számára.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram