 
    Tom Ford - Café Rose (Signature Collection) (2023) eau de parfum hölgyeknek
MOST 30 ml/29 070 Ft
MegnézemKedvencek közé
 A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
 A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap        | Megjelenés éve: | 1966 | Típus: | eau de toilette | 
|---|---|---|---|
| Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | irisz, bergamot, citrom, rózsa, jázmin, ibolya, moha, ámbra | 
| Megjelenés éve: | 1966 | 
|---|---|
| Típus: | eau de toilette | 
| Illatcsalád: | virágos | 
| Összetétel: | irisz, bergamot, citrom, rózsa, jázmin, ibolya, moha, ámbra | 
A parfüm a Csendes-óceán déli részén található Fidji szigetről kapta a nevét. Pontosan itt, nyaralás közben született meg a parfüm ötlete Guy Laroche cég vezetőségében. A Fidji hihetetlenül népszerűvé vált, mert ez a parfüm a messzi, hívogató, napsütötte szigetekről származik. A galbánum, jácint, citrom, bergamot friss hullámai keverednek a virágos szívjegyekkel a rózsával, jázminnal, ibolyával és az ilang-ilanggal. Fűszeres virágos árnyalatot a szegfű adja és teszi erőssé, karakteressé a kompozíciót. Az alapjegyek a pézsma, a pacsuli, a szantálfa, az ámbra, a vetiver és a moha. A parfümöt 1966-ban Josephine Catapano készítette.
Napjainkra is meghatározó helyet foglal el a világdivatban a francia gyökerekkel bíró, Párizsban alapított Guy Laroche divatház, melyhez saját nevét adta 1957-ben a tehetséges fiatal designer.
Az élénk, vibráló színek és a bátor, kissé formabontó vonalak használata jellemezte már első, női haute couture kollekcióját is, mely két évvel később egy igen sikeres prêt-à-porter-kollekcióval egészült ki. Az 1966-os év nagy dobása egy igen jelentős férfiruha kollekció bemutatása volt. A kiváló stílusérzékkel rendelkező tervező sikerét jól mutatja, hogy az 1989-ben bekövetkezett halálakor 250 üzlettel rendelkezett világszerte.
A Guy Laroche divatház első illatkompozícióját 1966-ban alkotta meg Josephine Catapano parfümőr közreműködésével. A legendás Fidji megújult változata azóta is igen keresett. Reklámkampányára az akkoriban a világ egyik legfoglalkoztatottabb topmodelljét Linda Evangelista-t kérték fel az alkotók.
A későbbiekben több, nőknek és férfiaknak szánt illatot készített a divatház, mely közül kiemelkedik a férfiaknak szánt Drakkar illatcsalád.
A többek között a Francia Köztársaság Becsületrendjével is kitüntetett sokoldalú tervező halála után a cég több tulajdonváltáson ment keresztül, jelenleg a cég Société Bic vállalat tulajdonában van és a remekül irányított cég kiválóan működik.
A Guy Laroche cég napjainkra is számos sikeres illatot jegyez, melyek a neves kozmetikai céggel a L'Oreal-al karöltve készülnek.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 
