Jesus Del Pozo Halloween Water Lily eau de toilette - hölgyeknek

(5 értékelés)
6

Kedvencek közé

Jesus Del Pozo Halloween Water Lily

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

6

Kedvencek közé


(5 értékelés)

30 ml
eau de toilette
11 770 Ft 392 Ft / ml

50 ml
eau de toilette
12 770 Ft 255 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
15 670 Ft 156 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Jesus Del Pozo - Halloween Water Lily

Megjelenés éve: 2007 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-ámbrás Összetétel: keserű narancs, ibolya, tavirózsa, szantálfa, vanília, tömjén
Megjelenés éve: 2007
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-ámbrás
Összetétel: keserű narancs, ibolya, tavirózsa, szantálfa, vanília, tömjén

Jesus Del Pozo márkáról

Nem csupán a spanyol, a világdivat egészére is nagy hatással bírt Jesus del Pozo munkássága. A művészetekért rajongó, az eredetileg belsőépítészetet és bútortervezést tanuló designer első üzletét 1974-ben, Madridban nyitotta meg. A Franco – diktatúrát követően az újhullámos formák és fazonok bátor használatával megalkotott ruházati kreációk hamar elnyerték a szakmai elismerést. A Del Pozo Almirante Street-i butikja a kulturális elit madridi központjává vált. A Del pozo divatház visszatérő résztvevője lett a meghatározó divateseményeknek, a posztimpresszionista jegyeket bátran alkalmazó tervező legtöbbször színes, vidám kreációinak köszönhetően.

A 1990-es években a neves művész alkotói munkássága mennyasszonyi ruhák tervezésével és ezzel egy időben illatkreációk alkotásával teljesedett ki. A divatház 1992-ben bemutatta első parfümjét, a Duende for women-t. Az 1997-ben kiadott Halloween elsöprő nemzetközi sikerét követően a parfümök a Del Pozo márka kínálatának meghatározó tagjai lettek.

"Szeretem a nőket, és szeretem a pozitívumot hirdetni. Nem akarok egyformaságot.” vallotta a művész. Ezt igazolja, hogy a legnevesebb parfümőrök közreműködésével mostanra több mint 30 különböző, vibráló illatkreáció látott napvilágot a Del Poso márkanév alatt.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram