| Megjelenés éve: |
1991 |
Típus: |
eau de toilette |
| Illatcsalád: |
aromás-aqua |
Összetétel: |
zsálya, citrom, kömény, rózsa, jázmin, boróka, fenyő, moha |
| Megjelenés éve: |
1991 |
| Típus: |
eau de toilette |
| Illatcsalád: |
aromás-aqua |
| Összetétel: |
zsálya, citrom, kömény, rózsa, jázmin, boróka, fenyő, moha |
Kenzo Pour Homme termék leírása
A Kenzo divatmárka alapítójának Takada Kenzonak a divatvilágra való hatása igen figyelemreméltó, tervezőként, formatervezőként és jelmeztervezőként is maradandót alkotott. A számtalan művészeti elismerést bezsebelő designer illatkreációi is különlegesek, időtállók.
Az 1991-ben piacra kerülő Kenzo pour homme eau de toilette férfi illatot Christian Mathieu parfümőr alkotta meg. A különleges illat elkészítéséhez az ihletet a végtelen tenger elemi ereje és a vízbe beszűrődő fények játéka adta számára. A vizes-fás illat elsősorban a tavaszi és nyári hónapokra ajánlott és olyan férfiaknak készült, akik szeretik az eleganciát, de emellett a végtelen szabadságot is. Az üde illatban a virágos rózsa és a jázmin jegyei mellett, a frissítő citrusokon túl meghatározó szerepet kapnak a tengeri és a fás tónusok is. Szintén hangsúlyos szerepet kap a kömény, a zsálya, valamint a borókabogyó fűszeressége is. Bársonyosan férfias felütéssel koronázza meg a kompozíciót a tölgymoha, pézsma és érzéki ámbra.
A designer keleti gyökerei jól látszanak az esztétikus csomagoláson. Egy, a szél hatására meghajó bambuszt formál a gyönyörű, tengerkék üveg, mely ezt a közkedvelt illatot zárja magába.
Illatcsalád: aromás - aqua
Típus: eau de toilette
Összetétel: zsálya, citrom, kömény, rózsa, jázmin, boróka, fenyő, moha
Kenzo márkáról
Kenzo Takada a saját nevét viselő parfümök megálmodója 1939-ben született Japánban, Himeji városban. Ifjú tehetséges divattervezőként megnyeri a So-En magazin rangos díját, majd a fiatal művész számára 1964-ben Párizs a következő állomás, ahol néhány év tanulás után 1970-ben megnyitja saját divatcégét a Kenzo-házat, Jungle-Jap néven. Kenzo célja, hogy a kreációkon keresztül megismertesse a világgal a japán művészi stílust a vonalakban, anyagokban, és díszítésben is.
Munkáihoz nem kevés ihletet merít a művész apja tradicionális teaházából sem. A Kenzo kreációk érdekes egyvelegei a japán hagyományos stílus és a modernitás egyvelegének, ezáltal egy jellegzetes multi-kulti világot létre hozva ezzel. A divathát első illatát 1978-ban dobja piacra King Kong néven, amelyet a Jungle-Jap stílusa ihletett, és amely a mozifilm sikerére is épít. Parfümjei ezt követően már Kenzo néven jelennek meg, az első kiadás a Kenzo for Women 1988-ban kerül a parfümériák polcaira.
Ettől kezdve a Kenzo parfümök széles választéka jelenik meg mind a férfi mind pedig a női illatok terén, beleérte a márka signature illatának számító Flower by Kenzo-t is. A Kenzo egy igen produktív parfüm-márka, a közel fél évszázados működése alatt több, mint száz illatot jelentetett meg. Miről ismerhetők fel a Kenzo illatok? Japán márka lévén mindenekelőtt a kristálytiszta vizes, levegős,virágos jegyekről, amelyek üvegei önmagukban is egy-egy művészi alkotások.
Bár maga Kenzo Takada maga visszavonul a divat világából,miután cégét 1993-ban eladja az LVMH nevű cégóriásnak, a Kenzo parfümök évről-évre új illatokkal jelennek meg. 2017-es illatuk a Kenzo World a híres parfümőr Francis Kurkdjian alkotása. Az illat egyik intenzív virágos-édes illat, amelyet az ambroxan támogat. A parfüm üvege már-már az absztrakt felé mutató szem, amely a fentről óvó harmadik szemet szimbolizálja az alkotók ( Humberto Leon és Karol Lim) szerint, akiknek ez az első alkotásuk a Kenzo égisze alatt.
A mester ma már szinte kizárólag hobbijának,a festészetnek szenteli életét, mi pedig nagyon örülünk annak, hogy szép számmal vannak és reméljük lesznek is Kenzo illatok.