Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 970 Ft
Megnézem
Kétségtelen, hogy napjaink egyik legnépszerűbb divattervezője, az amerikai designer Michael Kors, aki az 1981-ben bemutatott első kollekciójának debütálása óta sikeresen hódította meg a világ divatpiacát.
A kozmopolita életstílus, a modernség és az elegancia jelenik meg a magas minőségű ruházati termékeket és luxuskiegészítőket kínáló Michael Kors divatház kollekcióiban.
A társadalmi szerepvállalásban és a jótékonysági ügyek mellett elkötelezett vállalat víziója az igényes, trendi, globális és kozmopolita divatirány elterjesztése. A korábbi márkanagykövetet, a gyönyörű, amerikai modellt Kendall Jenner-t, aki a New York elött tisztelgő ikonikus reklámkampány főszereplője volt, 2024-ben a Kim Da-hyun, a fiatal dél-koreai énekes, rapper és színésznő váltotta.
Az első Michael Kors illat a Michael for women 2001-ben került az üzletek polcaira. Egyike a legnépszerűbb Kors illatoknak a Very Hollywood, mely egy csillogó -virágos illat hölgyek számára. A 2009-ben induló kompozíció nyitányában a málna, a mandarin és a bergamott jegyei dominálnak, míg a szívzónában virágos jegyekkel találkozunk. A gardénia, az illatos jázmin, az ylang-ylang szép harmóniája a lezárásban a borostyán, a tölgymoha és a vetiver akkordjaival válik eggyé. Az ikonikus kampány, mely Carmen Kass és Noah Mills modellek főszereplésével, a neves sztárfényképész Mario Testino közreműködésével készült, nagy sikert aratott. A videoban Lady Gaga „The Fame” című dala csendült fel.
Napjainkra a Michael Kors divatház több, mint 60 illatkompozíciót jegyez. 2024-ben került piacra a Michael Kors Pour Femme and Pour Homme illatpár, mely megjelenését követően azonnal sikert aratott. A Miamiban forgatott, Irina Shayk és Jon Kortajarena főszereplésével készült, szépen fényképezett kampányfilm leginkább a luxust, és az érzékiséget helyezi előtérbe.