Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemEgy romantikus szerelmi történettel indult a neves olasz Missoni márka megalapítása, mely tarka kötöttáruiról vált híressé. Ottavio és Rosita Missoni az 1948-as londoni olimpiai játékokon találkoztak először és egymásba szerettek. A korábban sportszergyártással foglalkozó ambiciózus sprinter és gyönyörű jelmeztervező felesége 1953-ban megnyitotta első kötöttáru üzletét Milánóban. Az ikonikus „Missoni hullám” és a többi játékos és színes mintázat az idők során a márka védjegyévé vált. Az akkoriban igen befolyásos, az amerikai Vogue szerkesztőjeként tevékenykedő Diana Vreeland is rajongott az eredeti és friss design-ért és segítő kezet nyújtott a tehetséges házaspárnak. Az üzlet szárnyalni kezdett és egyre többen rajongtak a Missoni termékekért.
Az első illat 1981-ben jelent meg és az alkotók stílszerűen kötött pulóver mintázatban nyomtatott dobozban, esztétikus üvegcsébe rejtették a borostyánszín kompozíciót. A Missoni by Missoni Maurice Roucel alkotása. A borostyános-izgalmas, női illat kezdésében az aldehideken túl, a málna, és a bergamot jegyei dominálnak. A szívjegy virágesőt hoz, az írisz, a muskátli, a rózsa, az ilang-ilang és a jázmin akkordjaival. A lezárásban a tölgymoha, a különlegesnek számító összetevő a cibet, az aranyló méz és borostyán, valamint a pacsuli vannak jelen.
A divatház ezt követően számos sikeres illatot dobott piacra, melyek közül az egyik meghatározó a " Missoni Parfum pour Homme, melynek magával ragadó frissességét a nap által melegített mediterrán táj ihlette. A kontrasztokkal teli izgalmas férfiillat szenvedélyes és érzéki és az egyik legsikeresebb kompozíciója a divatcégnek.
A luxusmárka parfümjei ugyanolyan eredetiek és játékosak, mint a jellegzetes Missoni minták. Napjainkra közel 20 izgalmas illat látott napvilágot az olasz cég égisze alatt, melyek az Estee Lauderrel együttműködésben, a legnevesebb parfümőrök közreműködésével kerülnek forgalomba.