Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemA mintegy 50 országban jelenlévő olasz divatmárkát, a Replay-t, 1978-ban alapította Claudio Buziol. A leginkább farmereket gyártó divatcég a régi jól bevált vonalak újra gondolását, „újra játszását” tűzte ki céljául. A cég által használt egyedi, erős, duplagyűrűs farmervászon, mellyel egy Japán útján találkozott a cégalapító, hozzájárult a márka sikeréhez és az említett vászonanyag hamarosan a Replay védjegyévé vált. Az első üzletet 1981-ben Milánóban nyitották meg. A folyamatosan növekvő és sikeres cég 2007-ben licencszerződést kötött a Christian Bernard vállalattal, mely együttműködés nyomán órákkal és divatékszerekkel, az Arcte céggel karöltve pedig fehérneműkkel és strandruházattal bővítették a kínálatot.
A Replay divatmárka a későbbiekben új területre lépett, együttműködve a neves Procter & Gamble kozmetikai vállalattal, illatkreációkkal rukkolt elő. A Replay női és férfi ruházati termékei, illatai a szabadságot, az életigenlést és a fiatalos energiákat hozzák közel. A trendi megjelenés nagyszerű kiegészítői a mindennapos és alkalmi viseletként is tökéletes választást jelentő illatkompozíciók. Közel 40 a piacra került Replay illatok száma, mely illatok olyan neves parfümőrök, mint Maurizio Cerizza és Luca Maffei által lettek megalkotva.
A tehetséges és népszerű labdarugó Neymar Jr. valamint számos világhírű topmodell, köztük Emily Ratajowsky és Irina Shayk is rendszeres szereplői a profi módon kivitelezett, nagyszabású Replay kampányoknak.