Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria eau de toilette - unisex Niche
12

Kedvencek közé

(44 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 2 munkanap
(pontos dátum a visszaigazoló levélben)

Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria

eau de toilette unisex

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Niche

12

Kedvencek közé


(44 értékelés)

1.5 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

1 770 Ft 1475 Ft / ml

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 

Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel új illatokat.
Próbálja ki először kicsiben, majd rendelje meg nagyobb méretben.

 


100 ml
eau de toilette
42 170 Ft 421 Ft / ml

Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 2 munkanap
(pontos dátum a visszaigazoló levélben)

Parfüm jellemzői - Acqua Di Parma - Blu Mediterraneo Bergamotto di Calabria

Megjelenés éve: 2010 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: lime, citrom, gyömbér, vetiver, cédrus
Megjelenés éve: 2010
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: lime, citrom, gyömbér, vetiver, cédrus

Acqua Di Parma márkáról

Az Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
 Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.

 A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az
Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.

A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram