Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2011 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos | Összetétel: | frézia, f.ribizli, golgotavirág, rózsa, almavirág, mósusz |
Megjelenés éve: | 2011 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos |
Összetétel: | frézia, f.ribizli, golgotavirág, rózsa, almavirág, mósusz |
A Donna Karan divattervező és férje, Stephan Weiss által 1985-ben alapított DKNY divatház világszerte sokmilliós rajongótábort tudhat magáénak. Magabiztosság, modern impulzusok és eredetiség a legfőbb ismérvei a márkanévnek, mely a designer saját nevének és az inspiráló nagyváros New York kezdőbetűinek fúziójából áll össze. A család ruhakészítéssel foglalkozott, így a tehetséges lány, akinek vérében volt a divat először ruhatervezőként szerzett hírnevet. Ruhái egyszerű, cserélhető darabokból álltak, és hamar népszerűek lettek a vásárlók körében. Sikerét éleslátásának, tehetségének, valamint kifinomult ízlésének, és annak a felismerésnek köszönheti, miszerint csakis olyan terméket tervez, amelyeket ő maga is szívesen viselne. 1990-ben, a neves Estée Lauder céggel kooperálva, a Donna Karan cég belépett a parfümpiacra is. Az 1992-ben bemutatott Donna Karan Eau de Parfum, valamint a két évvel később kiadott Donna Karan Cashmere Mist illat hatalmas sikert aratott, melyet a népszerű férfi kölni, a DK Men követett. A rohanó nagyvárosok energiáit magában hordozó és a városi emberek igényeit maximálisan szem elött tartó divatház égisze alatt számos, azóta klasszikussá vált kreáció született. A DKNY divatház azóta is gyorsan reagál az aktuális divattrendekre és minden korosztálynak szépen megkomponált illatokat kínál. Az ikonikus A DKNY Be Delicious termékcsalád, valamint a letisztult egyszerű formában kínált DKNY Pure illat is, a mai napig a legnépszerűbb illatkreációk közé tartoznak.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)