Dolce & Gabbana Light Blue (2001) eau de toilette - hölgyeknek
607

Kedvencek közé

(369 értékelés)
Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap

Dolce & Gabbana Light Blue (2001)

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

607

Kedvencek közé


(369 értékelés)

25 ml
eau de toilette
21 070 Ft 842 Ft / ml

50 ml
eau de toilette
25 070 Ft 501 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
30 770 Ft 307 Ft / ml

200 ml
eau de toilette
43 870 Ft 219 Ft / ml

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

25 070 Ft 250 Ft / ml


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 


Szállítási határidőA csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap

Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Light Blue (2001)

Megjelenés éve: 2001 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra
Megjelenés éve: 2001
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra

Light Blue (2001) termék leírása

Az 1985-ben alapított olasz divatház alapítóinak vezetéknevével fémjelzett Dolce & Gabbana márkanév fényesen cseng a divat világában, de illatkompozíciókkal is maradandót alkottak.

A Dolce & Gabbana Light blue eau de toillette női illat számos nemzetközi díjat tudhat magáénak, töretlen a népszerűsége a hölgyek körében. Gyümölcsös-virágos illatával könnyed frissességgel ruházza fel viselőjét, így a mindennapokra is megfelelő választás, leginkább a nyári napokra. A szicíliai tenger kéksége és a nyári napok könnyedsége vegyül a finom nőiességgel. Egy üdítő friss szellő a forróságban, leginkább így jellemezhetnénk ezt az üdítő kompozíciót, melynek egyik fő és meghatározó összetevője a cédrus, melyet az alma illetve a citromfa friss illata, valamint a gyöngyvirág finom virágossága egészít ki. Fellelhető benne a fehérrózsa lágy finomsága és a bambusz kissé karakteresebb frissessége is. Az illatkompozíció érzékiségét a pézsma és az ámbra akkordjai adják.

A letisztult csomagolás a kezünkbe adja ezt a napsugaras életérzést. Az áttetsző üveg és a króm csillogása, valamint a világoskék és a sárga színvilág a szicíliai tengert és a napsugár színeit hozzák el nekünk.

Illatcsalád: gyümölcsös-virágos

Típus: eau de toilette

Összetétel: zöldalma, cédrus, kék harang, citromfa, borostyán, jázmin, pézsma, rózsa, bambusz

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Mai garantált ajándékunk

"Zenna" naturkozmetikumok!

loader
Facebook Instagram