Dolce & Gabbana - The One eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - The One eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - The One eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - The One eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - The One eau de parfum parfüm hölgyeknek
28

Kedvencek közé

30 ml
eau de parfum AKCIÓ
+ Ajándék
19 170 Ft | 10% megtakarítás
17 170 Ft

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
21 570 Ft

75 ml
eau de parfum
+ Ajándék
27 970 Ft

75 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

+ Ajándék
22 070 Ft

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - The One

Megjelenés éve: 2006 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: orientális-virágos Összetétel: barack, licsi, szilva, liliom, jázmin, vetiver, vanilia,musk

The One termék leírása

1985-ben alapította Legnanó-ban, Milánó közelében a két kreatív designer Stefano Gabbana és Domenico Dolce az olasz és a világdivat egyik legkiemelkedőbb divatcégét, a Dolce & Gabbana divatházat. Innováció, letisztult, hamisítatlan olasz design és modern köntösbe bújtatott, időtlen elegancia jellemzi a divatcég termékeit. Inspiráló kreációk, stílusos kiegészítők és csodálatos illatok egyaránt találhatóak a divatház termékpalettáján.

A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum női illat különleges, csábító és egyedi, akár az a hölgy, aki magán viseli a szépen megalkotott kompozíciót. A kissé édes, orientális virágillat, az elegancia, a modern impulzusok és a nőiesség erőteljes elegyét adja a hölgyek számára. A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum karakteres, ám nem tolakodó, egyedi illat, melynek viselője szép mosollyal arcán, elegánsan győz le minden akadályt, valósítja meg önmagát. A különleges illat nappali, de különleges esti alkalmakkor is kitűnő választást jelent.

Az illat összetétele

Zamatos, gyümölcsös aromák gazdagítják az illat fejjegyét. Licsi, frissítő mandarin, illatos barack és az üde bergamott akkordjai lelhetők fel az illat kezdésében. A szívjegy gyönyörű virágosságot hoz a kompozícióba, az illatos gyöngyvirág, a jázmin, valamint a fehér liliom, nőies jegyei által. Az illat egészét nagyban meghatározó alapjegyek, kicsit szokatlan, de jól működő kombinálása lenyűgöző végeredményt kínál. Szilva, selymes borostyán, édes vanília, érzéki pézsma valamint a vetiverfű egészítik ki, teszik véglegessé az illatot.

Az illat története

A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum 2006-ban került forgalomba. A különleges illat férfiváltozata is nagy sikert aratott a piacon, hölgyek és férfiak sokaságának esett választása a különleges kompozíciókra. Az olasz divatház korábbi, gyümölcsöző kapcsolata a korábban a világ legszexisebb színésznőjének választott Scarlett Johansson-al nem újkeletű, a csodaszép színésznő évek óta múzsája a sikeres divatháznak. A Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum exkluzív reklámkampánya illusztris stáblistával büszkélkedhet. A Scarlett Johansson és az illat férfiarcának választott Matthew McConaughey főszereplésével forgatott kisfilmet a kultikus rendező, Martin Scorsese rendezte.

Az illat exkluzivitása, különlegessége az ünnepélyes csomagoláson is visszaköszön. Az aranyló elixír áttetsző üvegben, gyönyörű, arany kupakkal került forgalomba.

Dolce & Gabbana márkáról

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Vélemény írása

Vélemény írása a
Dolce & Gabbana - The One
termékről

Karakterek száma:

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

Mai garantált ajándékunk

Dolce & Gabbana - Light Blue Sun női és Light Blue Sun férfi illatminta

loader
A termék a kosarába került
Facebook