Gucci Flora (eau de parfum) (második kiadású) eau de parfum - hölgyeknek

(56 értékelés)
19

Kedvencek közé

Gucci Flora (eau de parfum) (második kiadású)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

19

Kedvencek közé


(56 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Gucci - Flora (eau de parfum) (második kiadású)

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: citrus, rózsa, tubarózsa, osmanthus, pacsuli, szantál
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: citrus, rózsa, tubarózsa, osmanthus, pacsuli, szantál

Flora (eau de parfum) (második kiadású) termék leírása

 

Flora by Gucci EDP új kiadás 2010 elején jelent meg az üzletek polcain. Ez a verzió erősebb, csábítóbb és gazdagabb mint az elődje. A Flora by Gucci Eau de Parfum illata ugyanolyan fiatalos és optimista, mint a kompozíció EDT változata. A különbség abban rejlik, hogy az EDP egy erősebb koncentrációt tartalmazó kiadás. Flora by Gucci kollekciót Frida Giannini tervezte és készítette, akit a monacói hercegnő Grace Kelly által használt virágmintás Gucci sál ihletett. A virágos motívumok már évtizedek óta teszik elbűvölővé és varázslatossá a női kiegészítők részleteit. Flora by Gucci Eau de Parfum kompozíciót friss illatjegyek jellemzik. Fejjegyei a gyönyörű bazsarózsa és a mandarin. Szívjegyei a rózsa és az osmanthus, míg az alapjegyei a pacsuli, a rózsabors és a szantálfa. Az erősebb és töményebb EDP azonos flakont kapott, mint az eredeti kiadás, de arany részletekkel és fekete masnival díszítették.

Gucci márkáról

Guccio Gucci, a szegény firenzei kézműves fia 1889-ben indult Angliába, hogy szerencsét próbáljon . Londonban alkalmazta a Savoy Hotel , ahol életre szóló tapasztalatokat szerzett .Itt alakult ki a szép tárgyak iránti szeretete, amikor a gazdag vendégek poggyászait látta.Érezte, hogy neki ilyen holmikkal kell foglalkoznia…

Firenzébe visszatérve kitanulta a bőrműves szakmát, majd 1922-ben megnyitotta első üzletét. 
A hírnév nem váratott soká magára, és a cég terjeszkedni kezdett. Gucci fiai, Aldo, Ugo és Vasco apjukkal együtt dolgozta, és 1953-ban bekövetkezett halála után a hagyományokat őrizve folytatták a megkezdett művet. Jellegzetes stílusuk klasszikussá vált, és a Gucci nevet ismertté tették az egész világon.

Híres vásárlóik közé tartozott többek között Clark Gable, Marlene Dietrich, Maria Callas, Liz Taylor, Jack Nicholson. A hetvenes évektől az arisztokrácia és a filmvilág nagyjai állandó vevőkört biztosítottak. Ezeket az éveket a gyanakvás, neheztelés, és csalódottság légköre jellemezte, a vehemens olasz család nehezen tudott együtt dolgozni.

A 70-as években új ágazat, a Gucci Parfums-ból való részesedésért folytatott harc miatt gyakran torkolltak verekedésbe a családi tanácskozások, de bármennyire is hihetetlen: a cég tovább virágzott.Első illatuk 1974-ben jelent meg (Gucci No 1) ezt követően 3 évente új illattal álltak elő:

Gucci pour Homme, Eau de Gucci, Gucci No 3, Gucci Nonile, L'Arte di Gucci, Accenti, Envy, Envy for men…Döntő áttörést az 1990-es év hozott, amikor is Tom Ford, a tehetséges texasi fiatalember lett a fő tervező, aki egészen 2003-ig látta el ezt a feladatot.(Utódja az olasz Frida Giannini)

Ekkor születtek az igazán karakteres átütő erejű illatok, az Accenti és az Envy , a hűvös zöld folyadék, ami jelképes ellentéte a Guccik időnként dicstelen és forróvérű múltjának.Tom Ford olyan sztárokat is megnyert magának, mint Madonna, Brad Pitt, Demi Moore, Sharon Stone.

Illataik modernek, kihívóak, feledhetelenek , akár a mély fűszeres édes Rush-ra gondolunk, akár a száraz , meghökkentő Gucci eau de parfum-re vagy a virágos Flora-ra , de említhetnénk még a manapság annyira népszerű Oud-ot is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram