Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2011 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös | Összetétel: | zöld jegyek, gyümölcsök, hibiszkusz, karamell, pacsuli |
Megjelenés éve: | 2011 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: | zöld jegyek, gyümölcsök, hibiszkusz, karamell, pacsuli |
A népszerű luxus cipőket és divat kiegészítők gyártó Jimmy Choo márka, legkedveltebb illata amellyel elindította a parfüm iparágát, egyszerűen a Jimmy Choo nevet kapta.
Jimmy Choo illata "nőies, és rendelkezik az érzékiség erejével". Az Inter Parfums és a híres parfüm IFF Olivier Polge közösen együttműködve alkották meg. A csábító kompozíció egy modern gyümölcsös, zöld top jegyet viselő illat amely tartalmaz tigris orchideát, édes karamellát és indonéz pacsulit.
A csomagolást és a texturált üveget maga Mellon tervezte. Őt a muránói üveg ihlette és annyi figyelmet, fordított a megjelenésre, hogy igazán kívánatos kiegészítő az éjjeliszekrényen. Mellon az arcát is adta a kampányhoz, amelyet Inez van Lamsweerde és Vinoodh Matadin fotósok készítettek.
Jimmy Choo cipőtervező, és Tamara Mellon, a Vogue szerkesztője 1996-ban szakmailag igen magasra tette a lécet, amikor megalapította a brit Jimmy Choo divatházat. A divatcég elsősorban luxus cipők és táskák tervezésével valamint forgalmazásával foglalkozik, de különleges illatkompozíciókat is jegyez, melyek igen elismertek a kritikus szakmai körökben is. A tehetséges Jimmy Choo már 11 évesen letette névjegyét a divatszakmában, amikor megalkotta az első általa tervezett lábbelit. A tehetséges tervező 1986-ban már saját műhelyre tett szert Londonban. A divatszakma hamar felfigyelt tehetségére és 1988-ban a Vogue magazin egy 8 oldalas cikket jelentetett meg munkásságáról, hatalmas népszerűséget biztosítva a fiatal designer számára.
Az alapítók szakmai felkészültségének és a kemény munkának köszönhetően 2011-ben megszületett a márka első saját illatkompozíciója is. A Jimmy Choo névre keresztelt női illatot a sikeres parfümőr Olivier Polge alkotta meg. Az érzéki és nőies illat nagy sikert aratott. Az idők során a kollekció bővült és egyre egzotikusabb illatok születtek. A Jimmy Choo parfümszériák egyszerre tükrözik az erotikát és a bájt, mindemellett magabiztossággal ruházzák fel viselőjüket. A gyümölcsös, fás és olykor virágos Jimmy Choo illatkompozíciók kifinomult eleganciát csempésznek a mindennapokba. Az innovatív divatház illatai kiváló választást jelentenek a modern és magabiztos hölgyeknek valamint a lendületes, elszánt és kellően motivált uraknak.
LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!