Loewe Solo Atlas eau de parfum - uraknak

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Loewe Solo Atlas

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(0 értékelés)

A termék még (már) nem érhető el áruházunkban.
Ha szeretne értesítést kapni a termék érkezéséről, kattintson a Feliratkozom gombra és adja meg e-mail címét.
Érkezés esetén tájékoztatjuk, hogy elsők között vásárolhassa meg.

Feliratkozom

Parfüm jellemzői - Loewe - Solo Atlas

Megjelenés éve: 2021 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-friss Összetétel: neroli, mandarin, rózsabors, narancsvirág, petitgrain, só, mastic gyanta, olibanum, vetiver, gyöngyvirág, bazsarózsa, ámbra
Megjelenés éve: 2021
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-friss
Összetétel: neroli, mandarin, rózsabors, narancsvirág, petitgrain, só, mastic gyanta, olibanum, vetiver, gyöngyvirág, bazsarózsa, ámbra

Loewe márkáról

A Spanyolországban alapított cég története az 1800-as évek közepére nyúlik vissza, amikor több madridi bőrműves elhatározta, hogy bőráru üzletet nyit Madrid kereskedelmi negyedében. Az elnevezés a német Enrique Roessberg Loewe nevéhez köthető, aki a városba érkezve, a helyi mesterekkel együttműködve megalapította cégét, melyet 1892-re szilárd alapokra helyezett.

1905-ben a királyi család hivatali beszállítójaként is elismert cég már egy impozáns, Barcelona központjában lévő üzlettel is büszkélkedhetett. Az üzletek száma Spanyolországon belül egyre nőtt. Gazdasági megszilárdulást és nemzetközi terjeszkedést hozott az 1945-ös esztendő, amikor a cég jellegzetes terméke, az ikonikus, dobozos borjúzsák kifejlesztésre került.

Az 1970-es években olyan nagynevű tervezők dolgoztak a Loewe ivatháznak, mint Karl Lagerfeld vagy Laura Biagiotti és ezidőtájt vezették be a divatcég máig használatos, esztétikus logóját is.

Az első illat 1972-ben jelent meg, a L de Loewe egy könnyed, szépen megkomponált, virágos illat, mely átütő sikert aratott. A kompozíciók sikerét jól mutatja, hogy az 1985-ben a polcokra kerülő Aire Loewe napjainkig az egyik legkeresettebb illat Spanyolországban.

A leginkább az európai és az ázsiai piacot megcélzó divatcég azóta több mint száz sikeres illatkompozíciót jegyez, melyeket a világ legnevesebb parfümőrei készítettek el a spanyol divatcég számára.

Érdekesség, hogy a divatház 2022-es kampányához a népszerű színészt Sir Anthony Hopkins-t is sikerült megnyerni, aki fánkos pólóban népszerűsíti a Loewe márkát.

 

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram