Női Mandarina Duck parfüm

Mandarina Duck

A napjainkra a világ minden táján saját üzlettel rendelkező olasz divatmárka a Mandarina Duck alapítása 1977-ben történt, két fiatal, Paolo Trento és Pietro Mannato által. A termékfejlesztéseknél a fő inspirációt az utazás szenvedélyes szeretete jelentette, és jelenti ma is az alkotók számára.

Az ismert divatmárka leginkább designer táskákat, utazási kiegészítőket, valamint napszemüvegeket és órákat forgalmaz. 2007-ben azonban a műszaki területen is letette a névjegyét az innovatív vállalkozás.  Az Alcatel-el közösen megálmodott szépen megtervezett, színes és fiatalos mobiltelefonok megalkotásával egy merőben más, új piac nyílt meg a cég elött. 

Az első illatkompozíció 2004-ben látott napvilágot. A Mandarina Duck női illat szinte azonnal sikeres lett. A friss, sárga fényű kompozíció olyan, mint a napsugár, mely az alvásból ébreszt minket. Kezdetben kicsit hirtelen, citromos, savanykás, mégis kellemes és frissítő. Később fűszeres, csípős elemek következnek, majd kellemes virágözön zúdul ránk és a friss energikus esszencia, mint a nap első sugarai, úgy töltik fel lelkünket. A nyitányban a bergamott, a fehér bors és a sárga frézia, míg a szívjegyben a lonc, a gardénia és a jázmin fiatalos, üde játéka jelenik meg. A szép, egyszerű lezárást a cédrusnak és a pézsmának köszönhetjük. Nathalie Lorson lendületes, üde alkotása jó belépőnek bizonyult a szépségiparba. Két évvel később a tehetséges parfümőr megalkotta a divatcég számára a Mandarina Duck Man fás, fűszeres férfiillatát is. A gyümölcsös kezdés, a fűszeres szívzóna és az érzéki lezárás sikeres kombinációjának köszönhetően ez a kompozíció is hatásosnak bizonyult.  A minden korosztályt megcélzó, trendkövető divatcég napjainkra több, mint 30 illatkompozíciót jegyez, melyek elkészítésére a legnevesebb parfümőröket kérik fel.

A Mandarina Duck vállalat fontosnak tartja, így kiemelten és példamutató módon kezeli és felelősségteljesen támogatja a környezetvédelmet.

loader
Facebook Instagram