Moschino Toy 2 Pearl eau de parfum - hölgyeknek Újdonság

(14 értékelés)

Kedvencek közé

Moschino Toy 2 Pearl

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Újdonság

Kedvencek közé


(14 értékelés)

100 ml
eau de parfum
31 870 Ft 318 Ft / ml

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

27 870 Ft 278 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Moschino - Toy 2 Pearl

Megjelenés éve: 2023 Típus: eau de parfum
Megjelenés éve: 2023
Típus: eau de parfum
 

Moschino márkáról

Az Franco Moschino által 1983-ban, Milánóban alapított divatcég egy különleges színfoltja a divatvilágnak. A Moschino-ház kissé megosztó, bohókás alkotásaiból árad az életigenlés és a vidámság, A tehetséges designer kreációiban sokszor ötvözi a klasszikus elemeket sajátos divatcsavarjaival, fittyet hányva a minden konvencióra. Alkotásai szabadságot kínálnak a vásárlóknak. Arra buzdítja őket, hogy bátran merjék viselni azt a ruhadarabot, amit szeretnének, ne szorítsák magukat korlátok közé. A szakma által sokszor kritikával illetett termékeket a vásárlóközönség azonban nyitott szívvel fogadta, az olasz divatház sok milliós rajongótáborral büszkélkedhet világszerte. A 2006-os torinói Téli Olimpiai Játékok formaruháinak megtervezésére a Moschino divatházat kérték fel a szervezők, mely jól mutatja a kreatív divatház népszerűségét.

Ahogy kollekciói, úgy illatkompozíciói is játékos jegyekkel színesített, különleges illatokat hoznak.  Az első kompozíciót, a Moschino for Women-t, 1987-ben adták ki, melyet számtalan sikeres illat követett. Játékos, izgalmas illatkreációi elsősorban fiataloknak szólnak, de a Moschino parfümjeit viselve bárki újra ifjúnak érezheti magát.

Emlékezetes divatpillanat volt, amikor az ikonikus modell Linda Evangelista, tisztitószeres flakonban kínálta a sikeres illatot, a Moschino Fresh-t.

Stella Maxwell , Taylor Hill, Devon Aoki, csak néhány névnapjaink fiatal hírességei közül, akik szívesen adták arcukat a Moschino-ház sikeres illatkampányaihoz.

loader
Facebook Instagram