Férfi Nautica parfüm

Nautica
 

Nem is találhatott volna jobb képviselőt kollekciójának népszerűsítésére a neves, amerikai divatcég, a Nautica 2024-ben a világhírű Olivia Dunne-nál, a sikeres és gyönyörű amerikai tornásznőnél. A kiemelkedő sportolói múlttal rendelkező híresség a világhírű lakberendezési és divatcég tavaszi kollekciójának arcaként népszerűsíti a David Chu tervező által 1983-ban alapított márkát.

A sportos és kalandos amerikai életmódhoz kapcsolódó divatmárka neve a latin Nauticus szóból eredeztethető, ami "hajót" jelent. A minőségi termékeken gyakran dominál a kék szín, utalva a tengerre valamint az egyszerű motívumok, melyek gyakran utalnak a szabadtéri elemekre.

A sikeres vállalat 1992-ben a Coty-val karöltve adta ki első illatát, a Nautica for men-t, mely egy fás-aromás illat férfiaknak. A kezdésben az aldehidek, a friss lime és a citrom, az üde narancsvirág valamint a fűszeres jegyek dominálnak. A szívjegyben virágos jegyek, nevezetesen a jázmin, a rózsa, a ciklámen valamint egy csipet kömény aromái jelennek meg. A lezárásban fás jegyek, valamint a pacsuli és a borostyán akkordjai vannak jelen.

A friss, férfias illatok mellett női kompozíciókat is találhatunk a jellemzően vizes jegyekkel és gyakran kék csomagolásban kínált minőségi illatok között. Egyik sikeres, hölgyeknek szánt kompozíció a Nautica My Voyage For Her női illatának reklámkampányában a népszerű amerikai színésznőt, Katherine Heigl-t láthatjuk a szépen fényképezett reklámkampányban. Az idők során olyan hírességek vettek részt a Nautica népszerűsítésében, mint Jason Caselton, Brian Shimansky modellek, jelenleg pedig a sikeres indiai férfiszínész Ayushmann Khurrana a divatcég márkanagykövete, aki könnyedségével, férfiasságával és közvetlen stílusával méltón képviseli a Nautica szellemiségét.

Az egyedi arculatnak, valamint a megfelelő ár-érték aránynak köszönhetően napjainkra közel 30 illatot adott ki az amerikai divatcég, melyek évtizedek óta nagy népszerűségek örvendenek a vásárlók körében.

loader
Facebook Instagram