Carolina Herrera - Good Girl (roll-on) mini szett eau de parfum hölgyeknek
MOST 3 x 10 ml eau de parfum (roll-on)/15 970 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2008 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | gyümölcsös | Összetétel: | alma, narancs, szilva, tonka |
Megjelenés éve: | 2008 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | gyümölcsös |
Összetétel: | alma, narancs, szilva, tonka |
A Replay márka parfüm párja a Replay for Her és a Replay for Him 2008 októberében került piacra. Modern és alkalmi illat, amely igazán képviseli a márka jellemzőit, azáltal, hogy egy olyan szenzációsan szabad érzést nyújt, amelytől úgy tűnik, hogy semmi sem lehetetlen. A parfüm pár mottója: Tegyünk minden napot kivételessé! Az illat fejjegyei a csábító és élénk almaillat és a csillogó citrusok. A szívjegye a Mirabelle szilva, míg a alapjegyek közé tartozik a tonka bab, ami az aromák édes és szenvedélyes érzetét adja. A parfümök csomagolása ötvözi a viktoriánus és a poszt-indusztriális stílust. Formája vintage és a régi idők parfümös üvegeinek alakjára hasonlít. Az üvegen vésett virág motívumok találhatók, muranoi üvegből készültek és az ókori gyógyszeres palackok üvegei ihlették. Az illat megalkotója Ilias Ermenidis volt.
A mintegy 50 országban jelenlévő olasz divatmárkát, a Replay-t, 1978-ban alapította Claudio Buziol. A leginkább farmereket gyártó divatcég a régi jól bevált vonalak újra gondolását, „újra játszását” tűzte ki céljául. A cég által használt egyedi, erős, duplagyűrűs farmervászon, mellyel egy Japán útján találkozott a cégalapító, hozzájárult a márka sikeréhez és az említett vászonanyag hamarosan a Replay védjegyévé vált. Az első üzletet 1981-ben Milánóban nyitották meg. A folyamatosan növekvő és sikeres cég 2007-ben licencszerződést kötött a Christian Bernard vállalattal, mely együttműködés nyomán órákkal és divatékszerekkel, az Arcte céggel karöltve pedig fehérneműkkel és strandruházattal bővítették a kínálatot.
A Replay divatmárka a későbbiekben új területre lépett, együttműködve a neves Procter & Gamble kozmetikai vállalattal, illatkreációkkal rukkolt elő. A Replay női és férfi ruházati termékei, illatai a szabadságot, az életigenlést és a fiatalos energiákat hozzák közel. A trendi megjelenés nagyszerű kiegészítői a mindennapos és alkalmi viseletként is tökéletes választást jelentő illatkompozíciók. Közel 40 a piacra került Replay illatok száma, mely illatok olyan neves parfümőrök, mint Maurizio Cerizza és Luca Maffei által lettek megalkotva.
A tehetséges és népszerű labdarugó Neymar Jr. valamint számos világhírű topmodell, köztük Emily Ratajowsky és Irina Shayk is rendszeres szereplői a profi módon kivitelezett, nagyszabású Replay kampányoknak.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé!
(válasszon kedvére, a következő oldalon)