Replay Replay eau de toilette - hölgyeknek Kifutó

(42 értékelés)
14

Kedvencek közé

Replay Replay

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

14

Kedvencek közé


(42 értékelés)

20 ml
eau de toilette
9 070 Ft 453 Ft / ml

40 ml
eau de toilette
15 370 Ft 384 Ft / ml

60 ml
eau de toilette

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Replay - Replay

Megjelenés éve: 2008 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: gyümölcsös Összetétel: alma, narancs, szilva, tonka
Megjelenés éve: 2008
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: gyümölcsös
Összetétel: alma, narancs, szilva, tonka

Replay termék leírása

Replay márka parfüm párja a Replay for Her és a Replay for Him 2008 októberében került piacra. Modern és alkalmi illat, amely igazán képviseli a márka jellemzőit, azáltal, hogy egy olyan szenzációsan szabad érzést nyújt, amelytől úgy tűnik, hogy semmi sem lehetetlen. A parfüm pár mottója: Tegyünk minden napot kivételessé! Az illat fejjegyei a csábító és élénk almaillat és a csillogó citrusok. A szívjegye a Mirabelle szilva, míg a alapjegyek közé tartozik a tonka bab, ami az aromák édes és szenvedélyes érzetét adja. A parfümök csomagolása ötvözi a viktoriánus és a poszt-indusztriális stílust. Formája vintage és a régi idők parfümös üvegeinek alakjára hasonlít. Az üvegen vésett virág motívumok találhatók, muranoi üvegből készültek és az ókori gyógyszeres palackok üvegei ihlették. Az illat megalkotója Ilias Ermenidis volt.

Replay márkáról

A mintegy 50 országban jelenlévő olasz divatmárkát, a Replay-t, 1978-ban alapította Claudio Buziol. A leginkább farmereket gyártó divatcég a régi jól bevált vonalak újra gondolását, „újra játszását” tűzte ki céljául. A cég által használt egyedi, erős, duplagyűrűs farmervászon, mellyel egy Japán útján találkozott a cégalapító, hozzájárult a márka sikeréhez és az említett vászonanyag hamarosan a Replay védjegyévé vált. Az első üzletet 1981-ben Milánóban nyitották meg. A folyamatosan növekvő és sikeres cég 2007-ben licencszerződést kötött a Christian Bernard vállalattal, mely együttműködés nyomán órákkal és divatékszerekkel, az Arcte céggel karöltve pedig fehérneműkkel és strandruházattal bővítették a kínálatot.

A Replay divatmárka a későbbiekben új területre lépett, együttműködve a neves Procter & Gamble kozmetikai vállalattal, illatkreációkkal rukkolt elő. A Replay női és férfi ruházati termékei, illatai a szabadságot, az életigenlést és a fiatalos energiákat hozzák közel. A trendi megjelenés nagyszerű kiegészítői a mindennapos és alkalmi viseletként is tökéletes választást jelentő illatkompozíciók. Közel 40 a piacra került Replay illatok száma, mely illatok olyan neves parfümőrök, mint Maurizio Cerizza és Luca Maffei által lettek megalkotva.

A tehetséges és népszerű labdarugó Neymar Jr. valamint számos világhírű topmodell, köztük Emily Ratajowsky és  Irina Shayk is rendszeres szereplői a profi módon kivitelezett, nagyszabású Replay kampányoknak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram