Férfi Tous parfüm

Tous, a katalán mackó az ékszer és a divatiparban

 

1920-ra nyúlik vissza a katalán Tous cég története, amikor Salvador Tous Blavi és felesége, Teresa Ponsa Mas megalapították kis vállalkozásukat. Az eredetileg az órák javításával foglalkozó kis műhelyük az évek során fokozatosan áttért az ékszergyártásra.

A sokak által a Tous mackó design-ról ismert cég a kedves és a Tous cég alkotásaiban sokszor visszatérő motívumát Rosa Oriol-nak köszönheti, aki az alapító fiának felesége volt. Az ékszergyártás mellett többek között különböző kiegészítők, bőráruk, babák és gyermekek ellátásához szükséges termékek forgalmazásával is foglalkozó cég illatkreációk készítésében is jeleskedik.

Az első illatkreáció 2002-ben került az üzletek polcaira. Az egyik legismertebb Tous kompozíció a Gold by Tous, Stephanie de Saint-Aignan parfümőr alkotása. Az időtálló női illat megjelenését követően szakmai körökben is nagy sikert aratott. Az indításban a brazil rózsafa és a ribizlilevél akkordjaival találkozunk, mely a szívjegyben egy csodás virágesővel forr össze, a gardénia, a narancsvirág és a rózsa jegyeinek köszönhetően. A kissé szokatlan, mégis harmonikus lezárást a fehér pézsma, az írisz és a marokkói cédrus adja.

A kreatív alkotócsapat és a világ legelismertebb parfümőreinek köszönhetően napjainkra közel 50 illatkompozíciót kínál a világszerte 2000 főt alkalmazó nagymúltú vállalkozás. A Tous cég globális ismertségét jól mutatja, hogy az évek során világsztárok sora csatlakozott reklámkampányaikhoz. Többek között Kylie Minogue, Jennifer Lopez és a fiatalabb generáció képviselői közül Emma Roberts is erősítette már a Tous reklámkampányait.

A kedves Tous maci kétségtelenül szerencsét hozott a neves spanyol divatcégnek, de a hosszútávú fejlődéshez nyilvánvalóan többre volt szükség. A családi vállalkozás sikerét a tulajdonosok a munkájuk iránti szenvedélyben, a kreativitásban, az elkötelezettségben és a globális jelenlétben látják.

loader
Facebook Instagram