Acqua Di Parma Colonia after shave balzsam uraknak Niche

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Acqua Di Parma Colonia after shave balzsam

uraknak

Niche

Kedvencek közé


(0 értékelés)


Termék jellemzői - Acqua Di Parma - Colonia after shave balzsam

Megjelenés éve: 1916  
Illatcsalád: citrus Összetétel: rozmaring, levendula, citrom, jázmin, rózsa, ámbra, mósusz
Megjelenés éve: 1916
 
Illatcsalád: citrus
Összetétel: rozmaring, levendula, citrom, jázmin, rózsa, ámbra, mósusz

Acqua Di Parma márkáról

Az Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
 Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.

 A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az
Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.

A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.

loader
Facebook Instagram