Diptyque Do Son Limited Edition (eau de parfum) eau de parfum - hölgyeknek Niche Limitált kiadás

(2 értékelés)

Kedvencek közé

Diptyque Do Son Limited Edition (eau de parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Niche Limitált kiadás

Kedvencek közé


(2 értékelés)

75 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Diptyque - Do Son Limited Edition (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2019 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: narancsvirág, rózsa, írisz, tubarózsa, pink bors, mósusz, benzoin
Megjelenés éve: 2019
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: narancsvirág, rózsa, írisz, tubarózsa, pink bors, mósusz, benzoin

Diptyque márkáról

Diptyque

2005 óta a Manzanita Capital, a londoni székhelyű magántőke-alap tulajdonában lévő francia Diptyque parfümház létrejötte három elhívatott, az utazásokat szenvedélyként megélő művész nevéhez fűződik.

A három fiatalhoz a Diptyque megalapítása elött is közel állt a képzőművészet, az alkotás szenvedélye, Yves Coueslant díszlettervezőként, Desmond Knox-Leet festőművészként, Christiane Gautrot pedig textiltervezőként tevékenykedett.
A Diptyque szalon, immár a három művész társulásával 1961-ben a párizsi Boulevard St. Germain-en nyílt meg. 

A csinos üzlet termékkínálatban elsősorban esztétikus lakberendezési tárgyak szerepeltek, de megrendelésre nyomdai anyagokat is kínáltak a vásárlóknak. A későbbiekben illatos gyertyák gazdagították a kínálatot, amelyek széles választékban jelenleg is megtalálhatóak a cég repertoárjában.

Az első Diptyque illat 1968-ban került az üzletekbe,  Diptyque L'Eau Eau de Toilette egy fűszeres,  borostyán jegyekkel tűzdelt illat, mely nőknek és férfiaknak is kiváló választást jelent. A sikeres illatban a muskátli és a rózsa, a fahéj és a szegfűszeg fűszeres elegye kiegészülve a szantálfa lágyságával, szép kompozícióban bontakozik ki.

Napjainkra neves parfümőrök közreműködésével a Diptyque cég 80 különböző izgalmas és keresett illatot jegyez, melyeket egytől egyig esztétikus, letisztult csomagolás rejt.

 

Mai garantált ajándékunk

LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!

loader
Facebook Instagram