Fendi Fan di Fendi after shave uraknak

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Fendi Fan di Fendi after shave

uraknak

Kedvencek közé


(0 értékelés)


Termék jellemzői - Fendi - Fan di Fendi after shave

Megjelenés éve: 2012  
Illatcsalád: fás-aromás Összetétel: citrusok, bazsalikom, fás jegyek, kardamom, bőr, pink bors
Megjelenés éve: 2012
 
Illatcsalád: fás-aromás
Összetétel: citrusok, bazsalikom, fás jegyek, kardamom, bőr, pink bors

Fendi márkáról

 A Fendi divatház egy kis római szőrmekereskedésből nőtte ki magát Olaszország egyik vezető luxusmárkájává. A bundákkal és bőrárukkal foglalkozó Fendi család vállalkozása az 1918-as alapítás után lassan terjeszkedett, és szélesítette ki a profilját a divat különböző ágazataira.

 Az igazi áttörés 1962-ben történt, amikor a Fendi vezető tervezői székébe a világhírű Karl Lagerfeld került. 1969-ben debütáltak első kollekciójukkal, amiben mi más dominált volna, mint a bőr és a bunda. 1999 óta a francia LVMH és Prada tulajdonolja a divatházat. A Fendit ma már nem csak legendás „Bagett- táskájáról” ismerik, hanem parfümök, órák, tollak és bútorok gyártásával is foglalkozik.
 Első illatuk a Fendi for Women 1985-ben jelent meg, ezt követte a férfiak számára készült Theorema és Fendi for Men parfümök, illetve nők számára a Celebration és a Fantasia. Legújabb parfümjük, a virágos-fás illatú Palazzo 2007-ben jelent meg.
Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram