Giorgio Armani Attitude eau de toilette - uraknak Kifutó

(20 értékelés)
Giorgio Armani - Attitude eau de toilette parfüm uraknak

Kedvencek közé

Giorgio Armani Attitude

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

Kedvencek közé


(20 értékelés)

50 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Giorgio Armani - Attitude

Megjelenés éve: 2007 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere Összetétel: kávé, citrom, levendula, opopnax, pacsuli, cédrus, ámbra
Megjelenés éve: 2007
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fougere
Összetétel: kávé, citrom, levendula, opopnax, pacsuli, cédrus, ámbra

Giorgio Armani márkáról

A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.

Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.

Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram