Hugo Boss Deep Red eau de parfum - hölgyeknek

(36 értékelés)
19

Kedvencek közé

Hugo Boss Deep Red

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

19

Kedvencek közé


(36 értékelés)

30 ml
eau de parfum
15 870 Ft 529 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
16 770 Ft 335 Ft / ml

90 ml
eau de parfum
20 970 Ft 233 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Deep Red

Megjelenés éve: 2001 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: vérnarancs, körte, hibiszkusz, gyömbér, frézia, vanilia
Megjelenés éve: 2001
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: vérnarancs, körte, hibiszkusz, gyömbér, frézia, vanilia

Deep Red termék leírása

Deep Red parfüm az erős és aktív nőkhöz szól. Ez a gyümölcsös-virágos illat, a fekete ribizli, a körte, a mandarin és a vérnarancs jegyekkel nyit. A friss és ínycsiklandó kezdést a gyömbér levelek, a frézia és a hibiszkusz akkordjai követik a szívjegyben. A fás- érzéki alapjegyet a szantálfa, a kaliforniai cédrus, a vanília és a pézsma zárja. A Deep Red illatot 2001-ben Alain Astori és Beatrice Piquet hozta létre.

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram