Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2013 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös | Összetétel: | citrom, ananász, moha, szantál, fehér fák |
Megjelenés éve: | 2013 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: | citrom, ananász, moha, szantál, fehér fák |
A francia tervezők által kreált ruházat termékek és kiegészítők kivétel nélkül magukon viselik azt a megfoghatatlan sikket, bájt és légiességet, mely méltán tette Franciaországot a divat egyik fellegvárává.
Nem képeznek ez alól kivételt az 1973-ban Párizsban alapított a NafNaf vállalat kreációi sem, melyek vidám, fiatalos vonalvezetésükkel és nem utolsósorban megfizethető áraikkal a 18 és 25 év közötti fiatalokat célozta meg.
A kellemes hétköznapi viseletet biztosító, kissé excentrikus darabok a kilencvenes évek közepéig sok fiatal hölgy kedvencei voltak. A kilencvenes évek közepén a vásárlási szokások megváltozásának köszönhetően, sok vállalkozáshoz hasonlóan a Naf Naf márkanévnek is megújulásra új gazdasági és marketing tervre volt szüksége, melynek sikere nyomán a márka felfrissült és sikeresen kiszélesítette korábbi vásárlói bázisát.
A Naf Naf első illata az Une Touche de NafNaf volt, mely 1991-ben jelent meg és a virágos, keleties jegyekkel tűzdelt női illat azonnali sikert hozott és korszak egyik meghatározó illatává vált. A reklámfilmben a gyönyörű és fiatal, önfeledten táncoló Monica Bellucci-t csodálhattuk meg.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)