Playboy Hollywood eau de toilette - uraknak

(2 értékelés)
1

Kedvencek közé

Playboy Hollywood

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

1

Kedvencek közé


(2 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


Parfüm jellemzői - Playboy - Hollywood

Megjelenés éve: 2008 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás Összetétel: mandarin, kakukkfű, levendula, jázmin, vetiver,ámbra,vanília
Megjelenés éve: 2008
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: ámbrás-fás
Összetétel: mandarin, kakukkfű, levendula, jázmin, vetiver,ámbra,vanília

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram