Playboy VIP eau de toilette - hölgyeknek

(16 értékelés)
9

Kedvencek közé

Playboy VIP

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(16 értékelés)

40 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Playboy - VIP

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: nektarin, cukor, alma, bazsarózsa, narancsvirág, heliotrope, piros bogyók, gyümölcsök, szantálfa, kasmírfa, pézsma
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: nektarin, cukor, alma, bazsarózsa, narancsvirág, heliotrope, piros bogyók, gyümölcsök, szantálfa, kasmírfa, pézsma

VIP termék leírása

A Playboy két új illatát a luxus, a csillogás és az extravagáns partik ihlették. A Playboy VIP For Her illatot olyan lányoknak szánják, akik "elegánsak és mindig elbűvölőek, megtestesítik a játékos érzékiséget, amely vonzza a férfiakat a varázsukkal." Az illat egy igazi virág kompozíció, amely hangsúlyozza nőiességet.

A kompozíció fejjegyében megtalálható a nektarin, a narancsvirág és a bazsarózsa, szívjegyében az alma, a piros gyümölcsök és a vanília virág, az alapjegyben pedig a kasmír, a szantálfa, és a pézsma áll. Playboy VIP For Her 2012-ben jelent meg.

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Mai garantált ajándékunk

LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!

loader
Facebook Instagram