Tommy Hilfiger Impact eau de toilette - uraknak Újdonság

(1 értékelés)

Kedvencek közé

Tommy Hilfiger Impact

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Újdonság

Kedvencek közé


(1 értékelés)

50 ml
eau de toilette
+ Ajándék
19 170 Ft

100 ml
eau de toilette
+ Ajándék
25 270 Ft

AKCIÓ
100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

AKCIÓ
+ Ajándék
21 970 Ft | 31% megtakarítás
15 170 Ft
Utolsó darab

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
nagyrészt celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
nagyrészt celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Tommy Hilfiger - Impact

Megjelenés éve: 2020 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-gyümölcsös Összetétel: citrusfélék, kokalevél, akigalafa, mósusz, ámbra, fás jegyek
Megjelenés éve: 2020
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-gyümölcsös
Összetétel: citrusfélék, kokalevél, akigalafa, mósusz, ámbra, fás jegyek

Tommy Hilfiger márkáról

  Tommy Hilfiger 1951-ben született a New York melletti Elmira városkában. Egy 9 gyermekes ír család 2. fiaként 18 évesen úgy döntött, hogy nem tanul tovább és kis butikban kezdett el dolgozni, ahol Hilfigernek az volt a feladata, hogy New York City-ből olcsó farmereket és nadrágokat hozzon, amit átalakított és eladott.

Tommy Hilfiger késöbb saját boltot nyitott People’s Place, azaz Emberek helye néven, az üzlet ugyanis inkább a helyi fiatalok találkozási pontja, dj- és breakversenyek színhelye volt az emberek szemében, mint butik. Az üzlet nem működött hosszú távon és Hilfiger a 25. szülinapján kénytelen volt csődöt jelenteni.
 Több neves divatház, mint a Calvin Klein vagy a Perry Ellis is munkát ajánlott Hilfigernek, akinek azonban komolyabb tervei voltak. New Yorkba költözött, 1984-ben megalapította saját márkanevét, a Tommy Hilfiger Corporationt. Az akkor még mini vállalkozásból mára egy 5400 embert foglalkoztató tőzsdei nagyvállalat lett évi 1,8 milliárdos bevétellel. A Tommy Hilfiger ma már a divat teljes területét lefedi, így a női- és férfi ruházat mellett kiegészítőket, cipőket, parfümöket is gyárt.
 
Tommy Hilfigert 1995-ben az év amerikai divattervezőjévé választották. Parfümjei közül a legnépszerűbb az 1996-os Tommy Girl illat, amelynek számos utódja jelent meg azóta,így a Tommy Girl Jeans vagy a Tommy Girl Summer. Férfi parfümök közül pedig a Tommy 10 és a Tommy a legismertebb Tommy Hilfiger illatok.
Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válassz a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram