Tommy Hilfiger Impact Intense eau de parfum - uraknak

(21 értékelés)
14

Kedvencek közé

Tommy Hilfiger Impact Intense

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

14

Kedvencek közé


(21 értékelés)

1.5 ml (illatminta)
eau de parfum

mi az az illatminta?

1 370 Ft 913 Ft / ml

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.


100 ml
eau de parfum

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Tommy Hilfiger - Impact Intense

Megjelenés éve: 2021 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: citrus-aromás Összetétel: alma, elemigyanta, bergamott, gesztenye, kardamom, ámbra, labdanum, akigalafa, cédrus, szantál
Megjelenés éve: 2021
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: citrus-aromás
Összetétel: alma, elemigyanta, bergamott, gesztenye, kardamom, ámbra, labdanum, akigalafa, cédrus, szantál

Tommy Hilfiger márkáról

  Tommy Hilfiger 1951-ben született a New York melletti Elmira városkában. Egy 9 gyermekes ír család 2. fiaként 18 évesen úgy döntött, hogy nem tanul tovább és kis butikban kezdett el dolgozni, ahol Hilfigernek az volt a feladata, hogy New York City-ből olcsó farmereket és nadrágokat hozzon, amit átalakított és eladott.

Tommy Hilfiger késöbb saját boltot nyitott People’s Place, azaz Emberek helye néven, az üzlet ugyanis inkább a helyi fiatalok találkozási pontja, dj- és breakversenyek színhelye volt az emberek szemében, mint butik. Az üzlet nem működött hosszú távon és Hilfiger a 25. szülinapján kénytelen volt csődöt jelenteni.
 Több neves divatház, mint a Calvin Klein vagy a Perry Ellis is munkát ajánlott Hilfigernek, akinek azonban komolyabb tervei voltak. New Yorkba költözött, 1984-ben megalapította saját márkanevét, a Tommy Hilfiger Corporationt. Az akkor még mini vállalkozásból mára egy 5400 embert foglalkoztató tőzsdei nagyvállalat lett évi 1,8 milliárdos bevétellel. A Tommy Hilfiger ma már a divat teljes területét lefedi, így a női- és férfi ruházat mellett kiegészítőket, cipőket, parfümöket is gyárt.
 
Tommy Hilfigert 1995-ben az év amerikai divattervezőjévé választották. Parfümjei közül a legnépszerűbb az 1996-os Tommy Girl illat, amelynek számos utódja jelent meg azóta,így a Tommy Girl Jeans vagy a Tommy Girl Summer. Férfi parfümök közül pedig a Tommy 10 és a Tommy a legismertebb Tommy Hilfiger illatok.
Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram