Zara Zara Night Pour Homme II Sport eau de parfum - uraknak

(38 értékelés)
Zara - Zara Night Pour Homme II Sport eau de parfum parfüm uraknak

Kedvencek közé

Zara Zara Night Pour Homme II Sport

eau de parfum uraknak

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(38 értékelés)

100 ml
eau de parfum
14 670 Ft 146 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Zara - Zara Night Pour Homme II Sport

Típus: eau de parfum
Illatcsalád: aromás Összetétel: bergamott, levendula, cédrus
Megjelenés éve:  
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: aromás
Összetétel: bergamott, levendula, cédrus

Zara márkáról

A Zara márkanév meglehetősen jól cseng a divatszakmában, a spanyol cég stílusos, minőségi ruháit és kiegészítőit a világ minden pontján szívesen vásárolják. Az első Zara butik 1975-ben került megnyitásra Amancio Ortega és felesége által Spanyolországban. Érdekesség, hogy eredetileg Zorba néven szerették volna piacra dobni kollekciójukat, de a kívánt név már védett volt.

A Zara divatmárka sikerének egyik titka, hogy az eredetileg a felső középosztály számára tervezett, gyorsan váltakozó kollekciók a designer márkák luxus érzetét keltik, mégis megfizethetők a választott célcsoport számára. A reklámra nyíltan keveset költő cég a terjeszkedésre helyezte a hangsúlyt, melynek nyomán napjainkra több mint 70 országban találunk Zara üzleteket.

Az első illat a neves, spanyol Puig parfümházzal együttműködve, 1999-ben került piacra Zara Textures Green néven. A könnyed, zöldalmás és citrusos jegyekkel bíró kompozíciót Carlos Benaim, Alberto Morillas és Rosendo Mateu álmodta meg. Termékeny időszak következett, melynek nyomán a legnevesebb parfümőrök alkalmazásával, napjainkig szinte minden kollekcióhoz új illatot kínál a népszerű divatház.

Az arculat kialakításában és népszerűsítő kampányok sikerében nagy szerepe van Derek Henderson divatfotósnak, aki a Zara cég számára, egyedi technikai megoldásokkal készíti sajátos hangulatú képeit. A szakmai körökben is elismert 2021-es kampányban többek között olyan sikeres, feltörekvő modellek szerepelnek, mint Abby Champion, Achenrin Madit vagy Mona Tougaard.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram