Burberry My Burberry Black (2022) parfum - hölgyeknek

(25 értékelés)
24

Kedvencek közé

Burberry My Burberry Black (2022)

parfum hölgyeknek

A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.

24

Kedvencek közé


(25 értékelés)

30 ml
parfum
26 670 Ft 889 Ft / ml

AKCIÓ
90 ml
parfum AKCIÓ
41 870 Ft | 14% megtakarítás
35 970 Ft
399 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Burberry - My Burberry Black (2022)

Megjelenés éve: 2022 Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos Összetétel: barack, jázmin, rózsa, ámbra, pacsuli
Megjelenés éve: 2022
Típus: parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos
Összetétel: barack, jázmin, rózsa, ámbra, pacsuli

Burberry márkáról

A funkcionalitást és a hagyományokat kiválóan ötvöző Burberry céget 1856-ban alapította Thomas Burberry az Egyesült Királyságban. A cég védjegyének számító kockás anyagot, melyet először bélésanyagként alkalmaztak a ruházati termékeiken, az 1920-as évektől láthatjuk a népszerű divatház ruha kollekcióin és kiegészítőin. A múltban textilkészítéssel foglalkozó vállalatnál kezdetekben nem a divat, sokkal inkább a funkció játszotta a legfontosabb szerepet. Több termék gyártása mellett a keresletet ügyesen kiszolgáló, innovatív cég még a brit hadsereg számára is gyártott minőségi, funkcionális ruházatot. Később a kínálati paletta bővült: sí, motoros valamint repülősruházat, majd a sportos vonalakat követő kosztümjeik tették a divatcéget egyre népszerűbbé. Az 1950-es években a Burbbery divatházat az a megtiszteltetés érte, hogy a brit királyi család udvari beszállítója lett, biztosítva a márka pozícióját a legnagyobbak között.


A tradicionális angol cég első illata 1981-ben jelent meg, a Burberrys for Men férfiaknak készült. A sikeres kompozíciót követően a divatcégnek több mint 60 illata látott napvilágot. Romantikustól egészen a sportos vonalig, férfiaknak és hölgyeknek is széles palettán kínálnak szépen megkomponált illatokat. Minden illatkompozíció magán viseli a cég filozófiáját: kiváló minőség, letisztult formák, harmónia és persze a termékeken valamint a csomagolásokon is visszaköszönő Burberry kockák jellemzik napjainkig a nagymúltú divatház termékeit.

loader
Facebook Instagram