Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 2013 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ámbrás-virágos | Összetétel: | licsi, mandarin, bergamott, tubarózsa, karamell, vanília |
Megjelenés éve: | 2013 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | ámbrás-virágos |
Összetétel: | licsi, mandarin, bergamott, tubarózsa, karamell, vanília |
A Procter & Gamble céggel együttműködve, a Dolce & Gabbana divatház, 2013-ban új illatot mutatott be, melynek a neve The One Desire. A népszerű, 2006-ban megjelent The One illat utódja. Az új illat követi az aktuális trendet, legfontosabb megkülönböztető jegye a fekete palack és a gondosan árnyalt összetétel.
"Ez az illat annak a nőnek való, aki különlegesnek, szépnek és érzékinek szeretné magát érezni. Ő vonzza a figyelmet, amikor a terembe belép. Őt nem csak észreveszik, hanem mágnesként vonzza a tekintetet, szexi, de nem vulgáris" mondta a P & G Prestige alelnöke, Luigi Feola.
A The One Desire a fejjegyben feltárja a citrusos bergamot, mandarin, a licsi és a gyöngyvirág keveréket, amely hangsúlyozza a nő ragyogását és dicsőségét. A szívjegyben virágzik a csábító tubarózsa, amelyhez az alapjegyben társul a karamell, a vanília, a szantálfa és a pézsma aromája. Az illatot Stefano Gabbana és Domenico Dolce együttműködve tervezte a Givaudan ház parfümőrével. A parfüm reklámkampányát a híres fotós Terry Richardson fényképezte, a reklámarca pedig, a méltán népszerű színésznő Scarlett Johansson.
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!