Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2015 | Típus: | eau de parfum |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | fás-fűszeres | Összetétel: | grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány |
Megjelenés éve: | 2015 |
---|---|
Típus: | eau de parfum |
Illatcsalád: | fás-fűszeres |
Összetétel: | grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány |
Az 1985-ben alapított olasz divatház a két alapító vezetéknevét egyesítve a Dolce & Gabbana nevet adta az idők során egyre nagyobb népszerűségre szert tévő divatbirodalmának. A tervezőktől az innováció nem áll távol, számos új, egyedi elemet építettek be kreációikba, megszólítva minden korosztályt.
Ez az újszerűség jelenik meg a népszerű Dolce & Gabbana The One férfiillatban is, miközben hozza azt a karizmát és kifinomultságot is, melyet a tervezőpáros munkái mindig garantálnak. A bazsalikom, a grapefruit és a koriander frissességével találkozunk elsőként, később a kardamom, a gyömbér és a narancsvirág fűszeressége, édes illatai jelennek meg. A dohány, az ámbra és a cédrusfa elegye testességet ad a parfümnek és kiadja a magával ragadó, férfias kompozíciót. A rendkívül egyedi, különleges illatot magabiztos, a világra nyitott férfiaknak készítették alkotók.
A Dolce & Gabbana The One férfiillat a tervezőpáros The One kollekciójának egyik tagja. Ez a termék megjelenésén is visszaköszön, a fekete kupakkal ellátott csomagoláson a kollekcióra jellemző letisztult geometriai vonalakat, elegáns tiszta vonalvezetést láthatunk.
Illatcsalád: fás-fűszere
Típus: eau de parfum
Összetétel: grapefruit, bazsalikom, koriander, kardamom, gyömbér, narancsvirág, cédrus, ámbra, dohány
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)