Escada Especially eau de parfum - hölgyeknek

(32 értékelés)
21

Kedvencek közé

Escada Especially

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

21

Kedvencek közé


(32 értékelés)

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
15 870 Ft 529 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
19 470 Ft 389 Ft / ml

75 ml
eau de parfum
+ Ajándék
23 570 Ft 314 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Escada - Especially

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: ambrette, körte, ylang-ylang, rózsa, vizes jegyek, mósusz
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: ambrette, körte, ylang-ylang, rózsa, vizes jegyek, mósusz

Especially termék leírása

Especially Escada az Escada divatház új női illata, ízletesen fényűző és letisztultan nőies, amely a játékos, spontán és elbűvölő nők számára készült. A parfüm egy ódaként született, amely a jó hangulatról, örömről, pozitív energiákról és az erőről szól. A szupermodellt, Bar Rafaelit választották hogy megtestesítse ezt a képet. A kifinomult és bársonyosan puha kompozíció a csillogó rózsa köré épül. A szívjegyet a friss és harmatos rózsa adja,amely vizes, reggeli harmatos akkordokkal  és érzéki ylang-ylang virággal keveredik. Fejjegyei a körte és a pézsmamályva  is hozzájárul a frissességhez. A parfüm csomagolása egyesíti a fényűző kortárs és klasszikus elemeket. Jellemző rá a letisztult vonalvezetés és forma, arany dugóval és logóval díszítve.

 

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram