Escada Sorbetto Rosso eau de toilette - hölgyeknek

(18 értékelés)
9

Kedvencek közé

Escada Sorbetto Rosso

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(18 értékelés)

100 ml
eau de toilette
22 370 Ft 223 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Escada - Sorbetto Rosso

Megjelenés éve: 2018 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-gyümölcsös Összetétel: körte, dinnye, vizes jegyek, tengeri só, eper, tiarévirág, rózsa, praliné, ámbra, mósusz
Megjelenés éve: 2018
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: aromás-gyümölcsös
Összetétel: körte, dinnye, vizes jegyek, tengeri só, eper, tiarévirág, rózsa, praliné, ámbra, mósusz

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram