Megjelenés éve: |
1999 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: |
gardénia, frézia, barack, rózsa, koriander, pacsuli, vanília |
Megjelenés éve: |
1999 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
ciprus-gyümölcsös |
Összetétel: |
gardénia, frézia, barack, rózsa, koriander, pacsuli, vanília |
Rush termék leírása
Az 1921-ben Firenzében alapított Gucci egy olasz, luxus divatmárka, mely meghatározó az ágazatban, gazdasági és a világ divatjára gyakorolt hatásával egyaránt. A cég logóját, mely az idők során a cég névjegyévé vált, 1947 óta használja a cég. Az egymásba fonódó két G betű, mely garanciát jelent a minőségre, a ruházati termékeken túl kiegészítőkön és illatkreációkon is visszaköszön.
A Michael Almairac által 1999-ben készített Gucci Rush eau de toilette női illat méltóképpen képviseli a világhírű divatházat. Az ellenállhatatlan, impulzív illat a modern, magabiztos, nőies hölgyek illata, akik nem várnak tétlenül, szinte rohannak a boldogság felé. A virágos-fűszeres, figyelemfelkeltő illatkompozíció leginkább nyári időszakban, esti viseletként ajánlott.
Az illat összetétele
Az illatos őszibarack, a különleges afrikai frézia és a gardénia jegyeinek csodálatos keveredése adja meg az illat nyitányát. Virágos-fűszeres bombaként robban be és egészíti ki a kompozíciót az illatos damaszkuszi rózsa és a jázmin bódítóan virágos elegye, melyet a koriander fűszeres aromái tesznek izgalmassá. Az alapillatban az édes vanília, a pacsuli és a vetiverfű dominál, ellenállhatatlanná téve a különleges, nőies kompozíciót.
Az illat története
Gucci Rush eau de toilette
A Gucci Rush eau de toilette női illat már megjelenésekor nagy sikert aratott a hölgyek körében. A csodálatosan virágos illatkoktél kiállta az idő próbáját, máig az egyik legnépszerűbb illat. A szokatlan csomagolás igazán figyelemreméltó, a videokazettát formáló rózsaszín csomagolás a modern nőiességet, míg a formatervezés a modern időket, a nyitottságot szimbolizálja.
Gucci márkáról
Kétségtelenül a világ egyik leghíresebb divatháza a Gucci. A firenzei gyökerekkel bíró divatcégnek megalapítása óta része volt dicsőségben és finoman szólva is, kínos, nagy port kavaró momentumokban, egyaránt. Bár az olasz márka nevén a botrányok is nyomot hagytak, a világhírű Gucci vállalat ma is régi fényében tündököl.
Az eredetileg nyeregkészítéssel foglalkozó kis üzletet, Guccio Gucci alapította 1921-ben Firenzében. A jelenleg is használt, ikonikus, két egymásba fonódó kengyelt, mely a cég névjegye, 1947-ben-ben vezették be.
Az évtizedek során a film és művészvilág színe java megfordult a Gucci üzleteiben. Köztük olyan hírességek adták egymásnak a kilincset, mint Clark Gable, Marlene Dietrich, később Maria Callas, vagy akár Jack Nicholson. Az alapító halálát követően a több tulajdonváltást és a nem kevés családi viszályt megélő Gucci divatház gazdaságilag visszaesett. Hírneve azonban a 1990-es évek vége óta újra ragyog. A sikert nagyban Tom Ford művészeti vezetőnek tulajdonítják, aki komoly szerepet játszott a Gucci újjáélesztésében. 2003 után Frida Giannini, majd Alessandro Michele és Sabato De Sarnó látták, látják el a kreatív és művészeti feladatokat a luxuspiac egyik legfontosabb vállalatának élén.
A Gucci cég első illatát, a Gucci No. 1-t, mely egy ragyogó női kompozíció 1974-ben mutatták be. Guy Robert klasszikus alkotása virágokkal, zöldekkel és aldehidekkel játszik. Az indításban a citrom, a muskátli, a jácint és a korábban említett zöld jegyek mellett a rózsafa aromái vannak jelen. A szívzónát a virágos jegyek uralják, míg az illat lezárásában a pacsuli, a borostyánból, domináns jegyei mellett leginkább a cédrus, a pézsma, az édes vanília és a tonkabab jegyei vannak jelen.
Az ikonikus illat megjelenését követően, a szépségiparban is állócsillagként ragyog a Gucci márkanév, hiszen napjainkra a divatcég által kiadott illatok száma bőven száz felett jár. A sokszínű, izgalmas kompozíciókat a legnevesebb parfümőrök készítik el a luxuspiac élmezőnyébe tartozó Gucci felkérésére.