Hugo Boss Hugo Woman (eau de Parfum) eau de parfum - hölgyeknek

(30 értékelés)
15

Kedvencek közé

Hugo Boss Hugo Woman (eau de Parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

15

Kedvencek közé


(30 értékelés)

30 ml
eau de parfum
+ Ajándék
15 870 Ft 529 Ft / ml

50 ml
eau de parfum
+ Ajándék
21 270 Ft 425 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Hugo Woman (eau de Parfum)

Megjelenés éve: 2015 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: hamvas szeder, fű, mandarin, jázmin, szilva, írisz, tea, ámbra, szantál, cédrus
Megjelenés éve: 2015
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: hamvas szeder, fű, mandarin, jázmin, szilva, írisz, tea, ámbra, szantál, cédrus

Hugo Woman (eau de Parfum) termék leírása

Hugo Boss Hugo Woman eredetileg 1997-ben jelent meg. Az alap illat egy friss és szellős virágos - gyümölcsös illat volt, Eau de Toilette koncentrációban. A 2014 végén jött létre az új verzió, a Hugo Woman Eau de Parfum.

Hugo Woman egy virágos - gyümölcsös illat, amely tartalmaz egy rendhagyó, kisfiús csavart. Az illat egyesíti a váratlan természeti összetevőket az innovatív molekulákkal. Ez a fúzió a hagyományos női és a meglepő férfias aromák keveredését eredményezte, azzal a céllal, hogy tükrözze a divatház minimalista csillogását.

A fejjegy olyan gyümölcsös akkordokat tartalmaz mint a szeder, a szikrázó olasz mandarin és a friss, himalájai vörös fű. A szívjegyben áll a sambac jázmin, a fekete szilva, az írisz és a fűszeres fekete tea. A bázisjegyben a meleg borostyán és szantálfával tarkított cédrus áll.

Az illat a szlogenje "A Te illatod. A Te utad." Az illat reklámarca Freja Beha Erichsen modell.

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram