Hugo Boss Orange (eau de parfum) eau de parfum - hölgyeknek
4

Kedvencek közé

(11 értékelés)

Hugo Boss Orange (eau de parfum)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

4

Kedvencek közé


(11 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Hugo Boss - Orange (eau de parfum)

Megjelenés éve: 2013 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös-gourmand Összetétel: alma, fehér virágok, szantál, creme brulée, olívafa, vanília
Megjelenés éve: 2013
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös-gourmand
Összetétel: alma, fehér virágok, szantál, creme brulée, olívafa, vanília

Orange (eau de parfum) termék leírása

 

A 2013-as Orange kiadást a spontaneitás és az optimizmus jellemzi. Az illat a fiatalos, bájos és szenvedélyes hölgyeket célozza meg. Az ő temperamentumuk tükröződik a kompozícióban, amely fejjegyében édes alma illatjeggyel nyit. A gyümölcsös szenvedély után a virágos szívjegyben, fehér és narancssárga virágok keverednek egy csokorban. Az alapjegy puha és zamatos, a crème brule illata, a lágy és érzéki vanília, és a szantálfa jellegzetes akkordja párosul az olajfa egyedi jegyével és így jön létre ez a különleges kompozíció.

Hugo Boss márkáról

Hugo Ferdinand Boss egy fehérneműt és textilt árusító bolttulajdonos család egyetlen fiú gyermekeként, 1924-ben vette át az irányítást, az azóta világhírűvé vált Boss divatházban. A Metzingen-ben működő családi üzlet kínálata igen színes volt. Pólók, német lódenkabátok, majd később esőkabátok és vízhatlan ruhák is szerepeltek a cég kínálatában. A II. világháború súlyos veszteségeket hozott és nyomokat hagyott a vállalat hírnevén, azonban több jó gazdasági és marketing döntésnek, valamint a termékek magas minőségnek köszönhetően a Hugo Boss cég csillaga újra emelkedni kezdett. Az idők során a férfiöltönyök gyártása került fókuszba. A német precizitással készült klasszikus vonalakkal bíró, stílusos ruházati termékek kiszolgálták a luxusra éhező elit köröket, így hamarosan a Hugo Boss a világ egyik vezető divatházává vált.

A divatcég napjainkra aktív résztvevője a parfümpiacnak is. 1984-ben jelent meg a Boss első illata, a Boss No1, amelyet Pierre Wargnye alkotott meg férfiak számára. Ezt követte a Boss Sport, a Boss Spirit, a Boss Elements, a Boss Elements Aqua, majd megjelent a Boss Hugo Boss illat valamint 2000-ben az első női Boss illat, a Boss Woman. A divatcégcég reagálva az új trendekre időről-időre új illatokat jegyez, melyek nagy sikert hoznak. A Boss illatok, ahogy maga a márka, a sikerorientált, magabiztos és tetőtől talpig stílusos férfit és nőt jelképezik. A hagyományos értékeket képviselő cég a ruházati termékek gyártásán túl számos kiegészítőt kínál: órákat, cipőket, szemüvegeket valamint különféle bőrárukat is.

Mai garantált ajándékunk

"Zenna" naturkozmetikumok!

loader
Facebook Instagram